در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم ۱۳ معلم برتر استانی و شهرستانی، جوانرودتجلیل شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمود داوودی زاده مدیر آموزش و پرورش و پرورش شهرستان جوانرود با تبریک هفته معلم، به شان و جایگاه معلم اشاره وگفت : خداوند متعال اولین معلم علم هستی است.

وی گفت : معلمی کار مقدسی است که از شئون الهی محسوب می‌شود، به طوری که این قشر با تعلیم و تربیت انسان¬‌ها نقش تعیین کننده¬‌ای در جامعه بر عهده دارند.

وی اظهارداشت: معلم دو رسالت مهم تعلیم و تربیت را بر عهده دارد و اگر امروز می‌بینیم نیرو‌های موثر، کارآمد درجامعه افتخار آفرینی می‌کنند، به برکت تلاش‌های معلمان است.

مدیر آموزش و پرورش جوانرودبه بخشی از اقدامات انجام گرفته در آموزش و پرورش اشاره و گفت: کسب رتبه‌های برتر قرآنی در کشور، رتبه اول ارزیابی دربین ۲۴ منطقه، کسب رتبه چندمرحله آی تی و ورزشی تنها بخشی ازاین موفقیت‌ها است.

داوودی زاده به احداث ۱۰ مدرسه جدید در سال گذشته اشاره کردو افزود: یک میلیارد تومان برای تعمیزو تجهیز سیستم گرمایشی مدارس، ۱۸۰ میلیون تومان برای برای تجهیز مدارس حاشیه‌ای و ۳۰ میلیون تومان برای سلف سرویس مدارس شبانه روزی نیزهزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیشتراین اعتبارات از محل آموزش و پرورش شهرستان تامین شده است یادآورشد: سرسر‌های ورزشی و جلسات آموزش و پرورش جوانرود نیز بازسازی وتعمیرشده است.

 

 

انتهای پیام/د

خداوند متعال اولین معلم علم هستی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.