سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور کرمانشاه - کامیاران در صدر حوادث رانندگی استان کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از با بیان اینکه ۵۰ درصد از حوادث رانندگی سال گذشته در ۹ محور رخ داده است، گفت: مسیر کرمانشاه - کامیاران در صدر حوادث رانندگی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : سال گذشته در محور کرمانشاه - کامیاران ۳۸ نفر جان خود را از دست داده و ۲۷۹ نفر هم زخمی شدند.

وی گفت: عمده سوانح رانندگی این محور به صورت برخورد رخ به رخ بوده که دلیل آن نیز ۲ طرفه و غیرمجزا بودن مسیر‌های رفت و برگشت و همچنین کم عرض بودن جاده بوده است.

حیدری تصریح کرد: محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب با ۲۹ کشته و ۴۵۰ زخمی و محور کرمانشاه - صحنه با ۲۵ کشته و ۲۵۳ مجروح در رتبه‌های دوم و سوم محور‌های پرتصادف استان قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته در محور کرمانشاه - روانسر نیز شاهد کشته شدن ۲۴ نفر و زخمی شدن ۱۳۶ نفر بوده ایم، تصریح کرد: محور اسلام آبادغرب - حمیل نیز با ۲۰ کشته و ۱۱۶ مجروح جزو نقاط پرحادثه استان بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر نقاط پرتصادف کرمانشاه می‌توان به محور بیستون - سنقروکلیایی با ۱۹ کشته و ۹۹ مجروح و محور قصرشیرین - سرپل ذهاب با ۱۸ کشته و ۱۲۴ مجروح اشاره کرد.

حیدری همچنین از کشته شدن ۱۷ نفر و زخمی شدن ۲۲۰ مفر دیگر در محور روانسر - پاوه اشاره کرد و گفت: محور هرسین - پلیس راه بیستون نیز با ۱۳ کشته و ۱۱۱ زخمی جزو محور‌های پرحادثه استان بوده است.

این مقام انتظامی سبقت‌های غیرمجاز در راه‌های دوطرفه و در نتیجه برخورد رخ به رخ و همچنین واژگونی به علت سرعت زیاد، برخورد با یکدیگر به خاطر عدم رعایت فاصله طولی مناسب و عدم رعایت حق تقدم عبور در تقاطع‌ها و دور برگردان‌ها را از مهمترین علل سوانح رانندگی استان در سال گذشته برشمرد.

وی در پایان گفت: سال گذشته و در جریان حوادث رانندگی مجموعا ۴۰۷ نفر جان خود را از دست داده و ۴ هزار و ۷۷۰ نفر نیز زخمی شدند .

 

 

انتهای پیام/د

در محور کرمانشاه - کامیاران ۳۸ نفر جان خود را از دست دادند

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.