سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به دفتر خبرگزاری آناتولی توسط اردوغان و مقامات ترکیه‌ای

رئیس‌جمهور ترکیه با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به دفتر خبرگزاری آناتولی در نوار غزه، گفت ترکیه و این خبرگزاری به آگاه کردن جهانیان درباره ظلم‌های اسرائیل در فلسطین ادامه می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی توئیتری با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به دفتر خبرگزاری آناتولی در نوار غزه، نوشت: «ترکیه و خبرگزاری آناتولی با وجود این حملات به آگاه کردن جهانیان درباره تروریسم و ظلم‌های اسرائیل در غزه و دیگر مناطق فلسطین ادامه می‌دهند.»

رژیم صهیونیستی در ادامه حملات امروز به نوار غزه، ساختمان دفتر خبرگزاری ترکیه‌ای آناتولی را در این منطقه بمباران کرد.

طبق گزارش‌ها این ساختمان با دست‌کم ۵ موشک هدف قرار گرفته است.

بر اساس اعلام خبرنگاران آناتولی پیش از آغاز حمله، کارمندان خبرگزاری در پی دریافت آتش هشدار جنگنده‌های اسرائیل، ساختمان را ترک کرده اند.

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه با انتشار پیامی در صفحه کاربری شخص اش در توییتر نوشت: حمله به دفتر آناتولی در غزه نشانه دیگری از تجاوز اسرائیل است و خشونتی که این کشور اعمال می‌کند جنایت علیه بشریت است. آن‌هایی که جسارت این حملات را به اسرائیل می‌دهند نیز به اندازه آن مسئول هستند.

ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه نیز با انتشار پیامی تویتری اعلام کرد: این حمله بیانگر آن است که اسرائیل می‌خواهد جنایات جدید خود را مخفی کند.

فخرالدین آلتون، رئیس اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه هم با انتشار پیامی در توییتر نوشت: از کشور‌های غربی که مدعی حساسیت به آزادی مطبوعات هستند دعوت می‌کنیم دولت اسرائیل را محکوم کنند.

رئیس مجلس ترکیه نیز گفت: اسرائیل با حمله به ساختمان دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه، بار دیگر قوانین بین المللی را نقض و ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشت.

شنول کازانجی، مدیرعامل خبرگزاری آناتولی هم در واکنش گفت: تمام جهان بدانند، با حمله اسرائیل به دفتر ما در غزه، تسلیم نخواهیم شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.