با ادامه درگیری‌ها در نوار غزه، مبارزان مقاومت در فلسطین با انتشار ویدئویی تهدید کردند در صورت ادامه حمله‌های رژیم صهیونیستی مراکز حساس و امنیتی این رژیم را نابود می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، مبارزان جهاد اسلامی فلسطین با انتشار ویدئویی تهدید کردند در صورتی که رژیم صهیونیستی به حملات خود علیه مردم غزه ادامه دهد، تأسیسات اتمی و مراکز حساس این رژیم، هدفهای بعدی موشکهای مقاومت خواهند بود.

«سرایا القدس» (گروهان‌های قدس)، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین لحظاتی پیش با انتشار ویدیویی تهدید کرد در صورت ادامه تجاوز‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، مبارزان مقاومت دایره آتش خود را گسترده‌تر می‌کنند و بندر اسدود، نیروگاه هسته‌ای دیمونا، فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون و پالایشگاه‌های حیفا را هدف قرار می‌دهند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از روز جمعه تاکنون چندین بار مناطق مسکونی در نوار غزه را بمباران کردند که بنا به گزارش وزارت بهداشت فلسطین تاکنون ۹ نفر از جمله یک نوزاد ۱۴ ماهه و یک زن باردار در این حملات شهید شدند.

به دنبال تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین در واکنشی قاطع و شدید، غرب قدس اشغالی و عمق ۷۰ کیلومتری فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار داد. در این حملات ۲۳ شهرک‌نشین زخمی شدند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که روز شنبه بیش از ۲۰۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
برادران رزمنده فلسطینی چرا هشدار؟؟ الآن وقت عمل است........
آیا هشدار به دشمنی که غیر از زبان زور چیزی را نمی فهمد معنا هم دارد؟؟
تمام پایگاههای نظامی را ویران کنید....تمام زیر ساختهای دشمن اشغالگر مانند فرودگاه را ویران کنید....تمام منابع انرژی دشمن اشغالگر را نابود کنید.....با این روشهاست که دشمن اشغالگر زبان شما را خواهد فهمید چون70سال است مذاکره می کنید و با زبان منطق وعقل با دشمن اشغالگر سخن میگوئید اما چه نتیجه ای گرفته اید؟؟........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
بهتره این اسرائیل و رژیم صهیونیستی را نابود کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
سوال بی جواب این سالها؟
چرا مقاومت سامانه موشکی ضد هواپیما ندارد؟
اگر یک هواپیمای اسراییلی سرنگون شود تکرار بمباران خیلی برایشان سخت میشود
آخرین اخبار