رژیم صهیونیستی در ادامه حملات به نوار غزه، ساختمان دفتر خبرگزاری ترکیه‌ای آناتولی را در این منطقه بمباران کرد.

بمباران ساختمان خبرگزاری آناتولی در غزه/اتحادیه اروپا خواستار توقف شلیک موشک به‌سمت شهرک‌های صهیونیستی شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم صهیونیستی در ادامه حملات امروز به نوار غزه، ساختمان دفتر خبرگزاری ترکیه‌ای آناتولی را در این منطقه بمباران کرد.

طبق گزارش‌ها این ساختمان با دست‌کم ۵ موشک هدف قرار گرفته است.

بر اساس اعلام خبرنگاران آناتولی پیش از آغاز حمله، کارمندان خبرگزاری در پی دریافت آتش هشدار جنگنده‌های اسرائیل، ساختمان را ترک کرده اند.

هنوز در خصوص تلفات احتمالی این حمله اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

فخرالدین آلتون، رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه، در این باره گفت: حمله ارتش اسرائیل به ساختمان دفتر خبرگزاری آناتولی در نوار غزه را به شدت محکوم می‌کنیم.

دولت فلسطین نیز اعلام کرد حمله به دفتر آناتولی در راستای حذف شاهدان عینی و آمادگی برای قتل‌عام فلسطینیان در غزه انجام شده است.

این در حالی است که «مایا کوسیانسیچ»، سخنگوی فدریکا موگزینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در ادامه سیاست‌های دوگانه غرب درخصوص مناقشه میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی، در بیانیه‌ای بدون اشاره به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خواستار توقف فوری شلیک موشک از این منطقه به سمت سرزمین‌های اشغالی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار