سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق‌رسانی به ۲روستای رودبار کوهدشت/ ۳روستا بی‌برق است

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان کوهدشت با بیان اینکه از ۵ روستای بی‌برق منطقه رودبار کوهدشت ۲روستا برق‌دار شده، گفت: تلاش برای برق‌رسانی به ۳روستای دیگر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی بدری مدیر شرکت توزیع برق شهرستان کوهدشت گفت: روستا‌های منطقه رودبار در سال‌های گذشته با توجه به نزدیکی مسافت و وجود تأسیسات برق استان ایلام توسط شرکت توزیع برق این استان برق‌دار شده‌اند و اقدامات مربوط به کنتور، انشعاب و توسعه شبکه نیز توسط شرکت توزیع برق ایلام انجام شده‌است.

وی با بیان اینکه روستا‌های منطقه رودبار تاکنون تحت‌پوشش شرکت توزیع برق شهرستان کوهدشت نبوده‌است، افزود: از ۱۱ روستای منطقه رودبار روستای چم‌برزو به‌طور کامل زیر آب رفته و قابل سکونت نیست، پنج روستا بی‌برق و پنج روستای دیگر نیز برق‌دار بوده که از پنج روستای بی‌برق با همکاری شرکت توزیع برق استان‌های لرستان و ایلام ۲ روستا با حدود ۹۰ خانوار را برق‌دار کرده‌ایم.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان کوهدشت با تأکید بر اینکه حدود هشت کیلومتر از مسیر سه روستای بی‌برق منطقه رودبار در منطقه کوهستانی قرار دارد که راه‌شکافی هم نشده و برق‌رسانی به این روستا‌ها را دشوار کرده‌بود، عنوان کرد: با رایزنی‌های استاندار لرستان، نماینده کوهدشت و رومشکان و دیگر مسئولان این شهرستان با وزیر نیرو اعتبارات مورد نیاز برای برق‌رسانی به سه روستای بی‌برق رودبار مصوب شده و امروز اقدامات مربوط به احداث شبکه را در این منطقه شروع می‌کنیم.

 ۱۱ روستای منطقه رودبار کوهدشت که در حاشیه سد سیمره قرار دارد به‌علت بالاآمدن تراز آب سد سیمره زیر آب رفته است، در پی این اتفاق راه‌های ارتباطی این منطقه از سمت استان‌های لرستان و ایلام قطع شد و ۱۵۰۰ نفر نیز محصور در آب شدند.

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: سیل ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.