خیرین بروجردی ۱۲ زوج سیل زده پلدختری را با فراهم کردن ۱۲ جهیزیه راهی خانه بخت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیل در استان لرستان خسارت‌های زیادی وارد کرد، خانه زیادی میزان شدند و جهیزیه‌هایی که برای نوعروسان تهیه شده بودند در سیل از بین رفتند.

اما همیشه دست‌های خیرین گره گشای مشکلات است، خیرین از همان ابتدا در راستای کمک به سیل زدگان شتافتند، مردم شهرستان بروجرد همانند همیشه در این امر خدا پسندانه شرکت کردند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به سیل زدگان تقدیم کردند.

در این میان خیرینی هم زوج‌های جوان را فراموش نکردند و از همان ابتدا برای تهیه جهیزیه این زوج‌ها گام‌های اول را برداشتند.

مسجد همیشه علاوه بر این که محلی برای عبادت بوده، مکانی برای سایر اقدامات خیرخوهانه بوده و این بارخیرین مسجد سید بحرالعلوم بروجرد با همکاری خیرین کانال خبری داودوندی یکی از خبرنگاران برای تکمیل جهیزیه‌ها پیشقدم شدند.

 ۱۲ زوج پلدختری میهمان مسجد سید بروجرد شدند و همه تدارکات لازم برای میزبانی از آن‌ها فراهم شده بود، ۱۲ نوعروس وارد حیاط مسجد شدند و مراسم استقبال از آن‌ها انجام شد.

زوج‌های جوان وارد مسجد شدند و یک سفره عقد در مسجد چیده شده بود و هر کدام با لباس سفید و با لبی خندان در کنار این سفره نشستند.

این بار هم خیرین بروجردی سنگ تمام گذاشتند و گل کاشتند و برای ۱۲ زوج پلدختری جهیزیه تهیه کردند تا این زوج‌ها زندگی خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/ ر

خیرین بروجردی ۱۲ جهیزیه را به زوج‌های سیل زده پلدختری اهدا کردند

برچسب ها: جهزیه نوعروسان ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.