سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ روز جهانی گرافیک در کازرون

همایش روز جهانی گرافیک توسط آموزش و پرورش کازرون و هنرستان دخترانه امام رضا (ع) به در کازرون برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جاویدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون در مراسم افتتاح این همایش، با اشاره به هنر گرافیک و ارزش آن،گفت: هنرمند طراح امروز به واسطه زبان گرافیک با دیگران و محیط اطرافش گفتگو می‌کند و یک نوع ارتباط و همکاری همگانی را برقرار می‌کند.

وی بیان کرد: این همایش از برنامه‌های عملیاتی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون است که با همکاری هنرستان دخترانه کار دانش امام رضا (ع) برپا شد.

همچنین فائزه دانش، دبیر همایش روز جهانی گرافیک نیز هدف از برگزاری این همایش را پاسداشت روز جهانی گرافیک به عنوان رخداد مهم در عرصه تقویم گرافیک جهانی دانست و بر نقش و جایگاه گرافیک در دوران معاصر و مهمتر از همه بالا بردن سطح کیفی دانش آموزان، دانشجویان و افراد علاقه‌مند به این عرصه تاکید کرد.

برای اولین بار در این شهر همایش گرامیداشت هفته جهانی گرافیک در هنرستان دخترانه امام رضا (ع) با برنامه‌هایی از جمله سخنرانی، برگزاری ورک شاپ استاد بهنام رئیسیان عضو انجمن طراحان گرافیک چین و هیئت مدیره اتحادیه طراحان، حضور اساتید بزرگ این شهر در کنار دانش آموزان و دانشجویان علاقه‌مند در سالن کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری برگزار شد.

انتهای پیام/ت

برپایی همایش بزرگ روز جهانی گرافیک در کازرون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.