سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای بروجرد:

نزدیک به ۵ هزار نفر در بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: سال گذشته چهار هزارو ۹۲۵ نفر دراین شهرستان آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محسن برنا، رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: سال گذشته چهار هزارو ۹۲۵ نفر دراین شهرستان آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند.

برنا  افزود: سال گذشته در مجموع ۸۰۵ هزار و ۸۳۳ نفرساعت آموزش در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای بروجرد شامل مرکز غدیر و امام علی (ع) و مرکز خواهران به چهار هزار و ۹۲۵ نفر از متقاضیان آموزش‌های رایگان مهارتی ارائه شده است.

وی اظهار داشت: ۴۰۵ هزار و ۶۸۰ نفر ساعت آموزش برابر با ۲ هزارو ۴۸۲ نفر دوره در مراکز ثابت و ۱۵ هزار و ۴۴۹ نفرساعت آموزش معادل ۱۳۲ نفر دوره آموزش به دانشجویان در بخش جوار دانشگاهی در سال ۹۷ ارائه شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد بیان کرد: در سال گذشته در مجموع ۶۱ هزار و ۳۹۴ نفر ساعت معادل ۴۷۷ نفر دوره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های ارتش جمهوری اسلامی، گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه و نیروی انتظامی ارائه شده است.

برنا اضافه کرد: همچنین ۲۴ هزار و ۱۰۳ نفر ساعت معادل ۱۴۴ نفردوره آموزش در سکونت گاه‌های غیر رسمی و ۸۴ هزار و ۳۵۱ نفر ساعت معادل ۶۶۷ نفر دوره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صنایع، کارخانجات و محیط کار واقعی ارائه شده است.

وی ادامه داد: در بخش آموزش روستایی ۸۱ هزار و ۱۲۷ نفر ساعت آموزش معادل ۳۶۰ نفر دوره و ۴۱ هزار و ۶۸ نفر ساعت آموزش معادل ۲۱۸ نفر دوره آموزش در شعب سیار شهری آموزش‌های مهارتی ارائه شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: در بخش آموزش به زندانیان و نیز مراکز ترک اعتیاد تحت پوشش بهزیستی ۹۲ هزار ۶۶۱ نفر ساعت آموزش معادل ۴۴۵ نفر دوره به این افراد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای داده شد.

انتهای پیام/ ر

۴۹۲۵ نفر در بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.