سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۳ هزار تن کالای اساسی در کردستان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: به منظور طرح تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان در این استان حدود سه هزار و ۷۰۰ تن کالای اساسی آماده توزیع شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهریار حنیفی گفت: ۱۰۰ تن گوشت منجمد، یک هزار تن شکر ویژه خانوار، یک هزار و ۶۰۰ تن شکر ویژه اصناف، یک هزار تن برنج بوده که سهمیه شهرستان‌ها به انبار‌های آن‌ها منتقل شده است.

وی افزود: کار توزیع این کالا‌ها همزمان با آغاز فعالیت نمایشگاه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان‌ها شروع می‌شود و با توجه به اینکه به اندازه کافی کالا‌های اساسی وارد استان شده است مشکلی از لحاظ تامین این کالا‌ها وجود ندارد.

حنیفی بیان کرد: در این طرح طوری برنامه ریزی شده که روند توزیع در شهرستان هر روز انجام شود و مردم مشکلی بابت تامین این کالا‌ها نداشته باشند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: این میزان کالا به نرخ در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف و برخی واحد‌های صنفی مورد تایید ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود.

حنیفی افزود: در راستای رفع مشکلات نظارت بر توزیع هماهنگی‌های لازم با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده تا علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها، چندین مغازه در حاشیه شهر‌ها برای توزیع اقلام به سازمان جهاد کشاورزی معرفی شود.

وی همچنین یادآور شد: خرمای مورد نیاز استان نیز از سوی سازمان تعاون روستایی خریداری و برای توزیع به مرور وارد استان می‌شود.

وی گفت: قیمت گوشت منجمد توزیع شده در ماه مبارک رمضان ۳۰۰ هزار ریال، شکر ۳۴ ریال، خرما به تناسب نوع آن قیمتش متفاوت و برنج هم در سه نوع وجود دارد که قیمت آن‌ها از ۴۵ تا ۷۵ هزار ریال متغیر است.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه‌های ویژه ماه مبارک رمضان  در استان کردستان

 

برچسب ها: کالا ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.