رئیس سازمان تعاون روستایی سروآباد از توزیع بیش از چهار میلیون لیتر سوخت شامل نفت سفید، نفتگاز و بنزین در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احسان غلامی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۸۱۵ هزار لیتر نفت سفید، یک میلیون و ۲۷۷ هزار نفتگاز و ۹۱۰ هزار لیتر بنزین در سطح شهرستان سروآباد توزیع شده است.

وی افزود: توزیع نفت سفید از طریق ۱۷ فروشندگی مجاز سطح شهرستان در بین خانواده‌های فاقد گاز، مدارس روستایی، خانه‌های بهداشت روستایی، بنزین از طریق چهار جایگاه سوخت و نفتگاز نیز در بخش کشاورزی جهت مصرف تراکتور، کمباین و موتور پمپاژ چاه‌های کشاورزی توزیع شد.

رئیس تعاون روستایی سروآباد به توزیع کالا‌های اساسی اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۸۳ تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت قرمز منجمد، گوشت قرمز گرم، شکر و مرغ در سطح شهرستان توزیع شد.

وی گفت: از ابتدای امسال همچنین ۵۸۲ تن انواع کود شیمیایی شامل اوره به میزان ۴۹۶ تن، سوپرفسفات ۸۱ تن و سولفات پتاسیم به میزان پنج تن در سطح شهرستان توزیع شد.

رئیس تعاون روستایی سروآباد افزود: چهار هزار و ۴۵۰ تن آرد روستایی در بین روستائیان توزیع و هزار و ۲۷۱ تن خرید تضمینی گندم در این شهرستان از کشاورزان انجام شد.

وی به توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۵ تن سبوس، ۱۳۳ تن کنسانتره، ۲۲ تن بذر گندم، سه تن نخود و یک تن ماشک مجموعا ۵۱۴ تن در بین کشاورزان و باغداران شهرستان توزیع شد.

غلامی به توزیع میوه شب عید نیز اشاره کرد و افزود: در راستای تنظیم بازار و کمک به خانواده‌های کم درآمد در آستانه سال نو میوه شب عید شامل سیب به میزان ۱۰ تن با قیمت ۵۷ هزار ریال و پرتقال با قیمت تقریبی ۳۵ هزار ریال در سطح این شهرستان در حال توزیع است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: کالا ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.