سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قانونی با تبلیغات نا متعارف آژانس‌های خدمات مسافرتی در قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از برخورد قانونی با تبلیغات نامتعارف بر خی از تورگردانان غیر مجاز و آژانس‌های خدمات مسافرتی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: به دنبال انتشار تبلیغات نامتعارف و مغایر با فرهنگ ایرانی و شئونات اسلامی از سوی برخی تورگردانان غیرمجاز و آژانس‌های خدمات مسافرتی در فضای مجازی، این اداره کل با افراد خاطی برخورد قانونی می‌کند.

خزائلی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان متولی صنعت گردشگری و جلوگیری از گسترش این گونه تبلیغات که مشکلات بسیاری را برای گردشگران ایجاد می‌کند، طی مکاتبه با سرهنگ توکلی رییس پلیس فتای استان خواستار اعمال ماده ۲۳ بخشنامه مقررات اجرایی– انضباطی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و آگاهی گردشگران درباره آسیب‌های جبران ناپذیر تبلیغات غیر متعارف در فضای مجازی شد.

وی اضافه کرد: پیگیری موضوع جهت مشخص شدن آژانس مسافرتی مظنون و پاسخ خواهی از مشارالیه، ابلاغ بخشنامه سراسری به تمامی آژانس‌ها و اتمام حجت با مدیران دفاتر، طرح موضوع در شورای امنیت گردشگران استان و تشکیل کمیته فنی مرکب از نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در این اداره کل از جمله اقداماتی است که برای رسیدگی و برخورد با خاطیان این حوزه صورت گرفته است.

خزائلی یادآور شد: برای اجرای تور فقط دفتر‌های خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجاز به برگزاری تور گردشگری هستند و فعالیت ارائه‌کنندگان غیرمجاز خدمات گردشگری و تبلیغات غیر مجاز این افراد در فضای مجازی به هیچ وجه مورد تایید این سازمان نیست که در صورت شناسایی برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

هم استانی‌ها و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه می‌توانند با شماره تلفن گویای ۳۳۶۸۵۰۲۴ و سامانه ۰۹۶۲۹تماس بگیرند تا در اسرع وقت اقدامات لازم و قانونی برای رسیدگی به شکایات صورت پذیرد.

انتهای پیام/ک

برخورد قانونی باتبلیغات آژانس‌های خدمات مسافرتی در فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.