سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خبرداد:

توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان در کردستان آغاز شد

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از آغاز توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان در کردستان خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهریار حنیفی گفت: به اندازه کافی کالاهای اساسی شامل گوشت منجمد، برنج، شکر و خرما را وارد استان کرده‌ایم و مشکلی از لحاظ تأمین این کالاها نداریم.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، توزیع چهار قلم کالا اساسی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان شامل گوشت منجمد، برنج، شکر و خرما از امروز در استان کردستان آغاز شد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: سهمیه شهرستان‌ها را ارسال کرده‌ایم و برای مرکز استان نیز از امروز توزیع این کالاها را شروع کرده‌ایم و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هر روز توزیع انجام شود و مردم مشکلی بابت تأمین این کالاها نداشته باشند.

حنیفی ادامه داد: در تأمین کالاهای اساسی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان کردستان مشکلی نداریم فقط در حوزه توزیع و نظارت مشکلاتی وجود دارد.

وی از تأمین هزار و ۶۰۰ تن شکر برای صنف قنادی‌ها و کارگاه‌های شیرینی پذیری و همچنین مصرف خانوارها در استان خبر داد و یادآور شد: تنها نگرانی ما در حوزه توزیع شکر این است که احتمال می‌دهیم به محض توزیع شکر در استان پای دلالان و سودجویان به این عرصه باز شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: البته با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هماهنگ کرده‌ایم که علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها، چندین مغازه مشخص و محدود خصوصاً در حاشیه شهر سنندج به ما معرفی کنند که ما اقلام مورد نیاز را جهت توزیع در اختیار آنها قرار دهیم.

حنیفی گفت: مکان‌هایی را که اقدام به توزیع کالاهای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان می‌کنند مکلف کردیم حتماً بنر بزنند و از مردم هم خواهش می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این مراکز توزیع مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند و مطمئن باشند که با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی افزود: این میزان کالا به نرخ دولتی در بین مردم توزیع می‌شوند و از امروز در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف و برخی واحدهای صنفی مورد تأیید ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: قیمت گوشت منجمد توزیع شده در ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار تومان، شکر سه هزار و ۴۰۰ تومان، خرما به تناسب نوع آن قیمتش متفاوت و برنج هم در سه نوع وجود دارد که قیمت آنها از چهار هزار و ۵۰۰ تا هفت هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است.

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.