اگر بگوییم که فردی در این فیلم با در دست داشتن گوشی پیکسل ۳ گوگل از بعضی شخصیتهای فیلم میخواهد که از او عکس بگیرند، چیزی از داستان را لو ندادهایم. تبلیغات این محصول به وسیله فیلم انتقام جویان حدود یک هفته پیش از رونمایی رسمی آن در کنفرانس توسعه I/O در روز سهشنبه ۷ مه صورت گرفته است.
اگر برایتان سوال شده است که این گوشی چگونه توانسته در فیلم Avengers: EndGame حضور داشته باشد، باید بگوییم که این شرکت احتمالا از شیوه تبلیغ متقابل استفاده کرده است. دلیل آن هم وجود دستکش ثانوس (Thanos) شخصیت منفی این فیلم در نتایج گوگل است. اگر شما نام این فرد را جستجو کنید این دستکش ظاهر میشود و با کلیک بر روی آن نیمی از نتایج صفحه شما پاک میشوند. این دقیقا همان کاری است که در فیلم Avengers: infinity war ثانوس انجام داد.
این اولین باری نیست که تولیدکنندگان تلفن همراه از دنیای مارول و سینما برای تبلیغ محصولات خود استفاده میکنند. در سال ۲۰۱۸ شرکت LG یک تم IronMan را برای گوشی به نام Voyager ارائه کرد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۲.۸۱ اینچی، یک کیبورد QWERTY و یک مروگر HTML بود.
بیشتر بخوانید: تغییراتی جذاب در محیط سرویس Gmail گوگل
انتهای پیام/