سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شبکه استانی جهان‌بین دنبال می‌شود؛

ترویج نشاط معنوی در برنامه‌های ماه مبارک رمضان

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، ترویج نشاط معنوی را محور برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال در این مرکز بیان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری‎نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری امروز دو‎شنبه ۹ اردیبهشت ۹۸ در نشست شورای سیاستگذاری کنداکتور برنامه‌های این مرکز، با بیان نیاز جامعه امروز به نشاط معنوی گفت: شبکه‌های استانی باید در کنار تعالی معنوی و عبادی و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی، به این ضرورت مهم توجه داشته باشند.

وی افزود: فراهم نمودن فضای پرنشاط معنوی، محور ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال در شبکه استانی جهان‌بین خواهد بود تا مردم در کنار فیض عبادت و استغفار در ضیافت الهی و لیالی باعظمت قدر، شیرینی و شادابی ظاهری حضور در بهار قرآن و میهمانی پروردگار را هم درک کنند.

افشاری‌نیا همچنین از عوامل برنامه‌ساز خواست؛ به ذائقه مخاطب و بهره گیری از عناصر، منابع و آداب و رسوم محلی در برنامه‌های مناسبتی این ماه توجه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت هفته کار و کارگر و در دیدار با کارگران، بر لزوم حرکت‌های اثرگذار در تولیدات رسانه‌ای برای کمک به تحقق شعار سال و رونق تولید و اقتصاد به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم معظمٌ‌له تأکید کرد.

افشاری‎نیا اظهار داشت: ترویج فرهنگ کار و تولید و تلاش، فرهنگ سازی برای کاهش و مقابله با واردات بی‌رویه کالا‌های خارجی، افزایش صادرات، حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی کشور، کاهش وابستگی به فروش نفت و تکیه بیشتر بر توانایی‌های داخلی در این زمینه، ضروری و کاربردی است.

انتهای پیام/ش

تولید برنامه‎های اثرگذار برای کمک به رونق تولید و اقتصاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.