سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

هنرمندان لرستانی در نخستین جشنواره فعالان مجازی دفاع مقدس موفقیت کسب کردند

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: هنرمندان لرستانی در نخستین جشنواره فعالان مجازی دفاع مقدس موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ حجت‌الله ناصرپور، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: هنرمندان لرستانی در نخستین جشنواره فعالان مجازی دفاع مقدس در بخش هنر‌های دیجیتال موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

ناصرپور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، با بیان اینکه تاریخ هشت ساله دفاع مقدس تابلوی تمام نمایی از ارزش‌های ناب اخلاقی و اسلامی است، اظهار داشت: در دوران جنگ تحملیی صحنه‌های از گذشت، ایثار، فداکاری و شجاعت رزمندگان به ثبت رسید که انتقال این مفاهیم ارزشمند به جوانان می‌تواند باعث مصونیت آن‌ها از هجمه‌های فرهنگی دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه زبان هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌های به دست آمده در دوران دفاع مقدس است، افزود: تمامی کسانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند، و با کار‌های فرهنگی سعی در ماندگاری و نشر ارزش‌های دوران هشت ساله جنگ تحمیلی دارند، باید توجه داشته باشند برای اثر گذاری کارهایشان، با استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، با ساخت کلیپ‌های کوتاه در مورد شهدا و رزمندگان و چاپ خاطرات و زندگینامه آن‌ها با زبان ادبی می‌توانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فعالان مجازی دفاع مقدس در سال ۹۷ به‌منظور ترویج ارزش‌ها و انتشار فرهنگ غنی دفاع مقدس، گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها گامی مؤثر در علاقمند نمودن جوانان هنرمند به فرهنگ مقاومت دارد.

ناصرپور با اشاره به محور‌های برگزاری این جشنواره، بیان کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کاربردی، هنر‌های دیجیتال، سرگرمی و بخش آزاد محور‌های اصلی برای شرکت در این جشنواره بودند.

وی گفت: پس از اینکه فعالان فضای مجازی و هنرمندان آثار خود را برای حضور در این جشنواره ارسال کردند کمیته‌ای جهت داوری آثار تشکیل شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه جوانان هنرمند لرستانی استقبال خوبی از جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت نمودند، تصریح کرد: بیش از ۹۰۰ اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد که هشت اثر به عنوان آثار برتر معرفی شده‌اند که از این هشت اثر در نهایت چهار اثر برگزیده شدند.

ناصرپور افزود: از چهار نفر برگزیده نخستین جشنواره فعالان مجازی دفاع مقدس، دو تن از جوانان هنرمند لرستانی به نام‌های «محسن مرادی» در بخش آزاد و «امیر امید نژاد» در بخش هنر‌های دیجیتال موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام/ ر

موفقیت هنرمندان لرستانی در نخستین جشنواره فعالان مجازی دفاع مقدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.