سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

جاده رحیم آباد به کلاچای متوقف شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ساخت جاده رحیم آباد - کلاچای تا زمان دریافت پیوست زیست محیطی باید متوقف شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: راه، محور توسعه است، اما یک طرح بزرگ راه سازی با ابعاد ملی، باید به همه تعهدات و مسائل زیست محیطی توجه داشته باشد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: مسیر در حال ساخت رحیم آباد- کلاچای، از سه راه باراجین تا روستای میزوج که هم اکنون در حال ساخت است باید تکمیل شود، اما ادامه مسیر حتما با پیوست زیست محیطی ادامه پیدا کند.

وی با انتقاد از ریختن نخاله در مسیر رودخانه‌ها گفت: برخی پیمانکاران، کار راحت و کم هزینه را به صیانت از محیط زیست ترجیح می‌دهند که باید با این مسئله برخورد جدی شود.

رئیس کل دادگستری در ادامه از پیگیری دستگاه قضایی برای بازپس گیری اراضی موقوفه تصرف شده، در روستا‌های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر روستای رشتقون در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام قدرتی در باره تعطیلی بیمارستان رحیمیان الوند هم گفت: موضوع بیمارستان خیریه رحیمیان در شورای برنامه ریزی استان مطرح شده است و باید برای پرداخت مطالبات آن اقدام شود و اگر پس از تسویه حساب این بیمارستان بدون توجه به رسالت خود در درمان بیماران همچنان تعطیل بماند با مسئولان آن برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: بیمارستان رحیمیان یک مرکز خیریه است و قرار نیست با سود بخش خصوصی فعالیت کند و اگر بر اساس تعرفه‌های قانونی رفتار نکند و تعطیلی آن ادامه یابد با سلب اختیار، آن را به دولت واگذار می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

اولین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال

برچسب ها: دادگستری ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.