سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی سفیران کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شهدای استان مرکزی / آیت الله دری: وظیفه ما ادامه راه امام و شهدا است

همایش کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همایش کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک در استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این همایش گفت: شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران پرچم عزت و افتخار را به دوش کشیدن و برای ما افتخارآفرین هستند و امروز وظیفه ماست ادامه دهنده راه آنان باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: شهدا سند عزت، آزادگی و عظمت نظام اسلامی هستند و پاسداشت مقام این عزیزان، وظیفه‌ای عموم جامعه است.

وی با تاکید بر غنی سازی محتوایی این کنگره اضافه کرد: امام راحل با مجاهدت‌های شبانه روزی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور و در بین دیگر ملت‌ها احیا کرد و عزت، کرامت و اقتدار را به نظام اسلامی ایران هدیه داد.

آیت الله دری: وظیفه ما ادامه دادن راه امام و شهداست

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: همه تلاش‌ها و برنامه ریزی‌ها برای برگزاری کنگره رسیدن به هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید نقش امام راحل در فرهنگ جهاد، دفاع، مقاومت و شهدا بعنوان یک دایره المعارف ارزشمند ارائه شود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این همایش خانواده‌های شهدا را ازذخایر ارزنده انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید در جهت خدمت هر چه بیشتر به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تلاش کنیم.

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و جانبازان است

آقازاده با قدردانی از تلاش دست اندرکاران و همه کسانی که برای برگزاری این کنگره تلاش می‌کنند افزود: امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر این کنگره، وظیفه خود در قبال شهدا را انجام داده و بهره برداری معنوی از آن را داشته باشیم چرا که عزت و اقتدار ایران اسلامی در بین کشور‌ها و به ویژه در خاورمیانه مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و جانبازان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سرکشی و دیدار با خانواده شهدا باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در بین کشور‌ها و به ویژه در خاورمیانه مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و جانبازان است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: نقش و فرماندهی معنوی حضرت امام (ره) در دوران هشت سال دفاع مقدش بسیار برجسته بود و در استان مرکزی بعنوان خواستگاه و زادگاه امام راحل این کنگره با شکوه و عظمت برگزار می‌شود.

کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی مهرماه امسال برگزار می‌شود

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیر کنگره هم با بیان اینکه کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان مرکزی مهرماه امسال برگزار می‌شود گفت: برگزاری این کنگره کاری بزرگ و ارزشمند است و همه باید کمک کنیم تا شاهد برکات آن باشیم وترویج فرهنگ شهید و شهادت نهادینه شود.

سردار کریمی سرکشی و دلجویی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را یکی از دستاورد‌های این کنگره عنوان کرد و افزود: ماحصل این سرکشی در واقع رسیدگی به خواسته‌ها و مسائل خانواده‌های شهدا و انتقال آن به مسئولان است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.