سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن :

بردسکن کمترین میزان شکایت کارگری را در استان دارد

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: پارسال ۵۴ درصدشکایت کارگران از کارفرمایان منجر به صلح و سازش شد و ازاین لحاظ بردسکن کمترین میزان شکایت کارگری را در استان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسین غلامی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن بازرسی‌های انجام شده از کارگاه‌های تولیدی را ۵۲۰ مورد اعلام کرد گفت:  بحث صیانت از نیروی کار سرلوحه کار ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی است و در تمامی واحد‌های تولیدی که بالای ۲۵ نفر اشتغال زایی دارند یک نفر به عنوان مسئول ایمنی فعالیت می‌کند.
 
وی ادامه داد : مهندس رضاپور در معدن طلای سه بندون بیجورد به عنوان مسئول ایمنی این واحد معدنی است و مسئولین ایمنی در هر واحد تولیدی بازوان توانمند ادارات کار و رفاه اجتماعی هستند که در بردسکن کمترین حوادث ناشی از کار را داشته ایم.
 
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت:  به مناسبت هفته کار و کارگر در مراسمی از ۱۱۰ نفر از کارگران، کارفرمایان و مدیران واحد‌های تولیدی و معدنی نمونه و مدیران و پرسنل واحد‌های معدنی که در سیل اخیر به کمک مردم آمدند تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

تجلیل از ۱۱۰نفر از کمک رسان های نمونه  به مردم سیل زده

 
برچسب ها: اشتغال ، معدن ، وزارت کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.