سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تحویل ۱۰ هکتار زمین به مردم سیل زده معمولان

نبیان با اشاره به تلاش وزارت راه برای بازسازی مناطق سیل زده گفت: حدود ۱۰ هکتار زمین در معمولان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن؛ علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن استان لرستان که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی همه تلاش خود را برای به حداقل رساندن آسیب‌های وارد شده به مردم لرستان انجام خواهد داد. قبل از حضور در لرستان تمهیدات انجام شد و حدود ۱۰ هکتار زمین در معمولان در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.

نبیان افزود: بحث تفکیک زمین‌ها انجام شده و بر اساس تفاهم‌های صورت گرفته از فردا بحث عملیات اجرایی و پس از آن تحویل به مردم معمولان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تخریب ۱۵۱ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در سیل اخیر/ جریان تولید مسکن باید شتاب بگیرد


معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در دیدار با استاندار لرستان و معاونانش به بررسی آمار دقیق واحدهای مسکونی  تخریب شده در حریم و بستر رودخانه پرداختیم و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

وی  همچنین با حضور در محل اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان و در دیدار با مدیرکل و معاونان این اداره کل ضمن بررسی میزان اراضی مناسب برای احداث مسکن سیل زدگان استان، گفت: حدود ۶.۵ هکتار زمین نیز در خرم آباد تحویل داده ایم.
 
انتهای پیام/


تحویل ۶.۵ هکتار اراضی به مردم سیل زده خرم آباد

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.