سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌دراز نمادی برای استان کرمانشاه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت : باید "بازی‌دارز" را به نمادی برای استان کرمانشاه تبدیل کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به عملیات غرورآفرین بازی دراز که نمادی برای مقاومت و اقتدار کشور ایران است، گفت : باید سالگرد این عملیات را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

وی گفت : از آنجایی که این بزرگداشت با حضور علاقمندان از سراسر کشور برگزار می‌شود T باید از این فرصت برای معرفی هرچه بهتر کرمانشاه به مردم تمام کشور استفاده شود.

به گفته معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، باید جاذبه‌های گردشگری که در مسیر وجود دارد از ورودی استان تا مسیر بزرگداشت عملیات بازی دراز نیز به خوبی به همه معرفی شود.

الهی‌تبار خواستار راه‌اندازی یک جام ورزشی با عنوان بازی دراز در استان شد و اضافه کرد: باید این جام را به یک جام ملی تبدیل کنیم.

وی در ادامه خواستار پای کار آمدن همه دستگاه‌های مربوطه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر بزرگداشت عملیات بازی دراز شد و یادآوری کرد: همانطور که شهدای بازی دراز هرآنچه که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند، ما نیز باید با همین نیت و با تمام توان برای برپایی این مراسم پای کار باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر لزوم پای کار آمدن سازمان‌های مردم نهاد نیز تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های متولی امور فرهنگی نیز باید از امکانات و ابزار‌هایی که دارند برای تولید محتوا در این ایام استفاده کنند.

الهی‌تبار از عملیات آزادسازی خرمشهر نیز به عنوان نماد دیگری برای ایستادگی و مقاومت ملت ایران نام و برد و ادامه داد: ستادی برای بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر راه‌اندازی شده که کمیته‌های مختلفی زیرمجموعه آن هستند و به زودی احکام روسای کمیته‌ها ابلاغ خواهد شد.

علیرضا گودرزی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست عملیات بازی دراز را نمادی برای مقاومت کرمانشاه دانست و گفت: علاوه بر بزرگداشت عملیات بازی دراز، بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر را نیز در پیش داریم که بیانگر اقتدار قوای نظامی ایران از جمله سپاه، ارتش، بسیج و ... بود.

وی ادامه داد: هر روز و هر لحظه از جریان دفاع مقدس آن هم در استان کرمانشاه که محل آغاز و پایان جنگ بود، گنجینه ارزشمندی است که باید از آن بهره ببریم.

گورزی با اشاره به اینکه در ایام جنگ سپاه یکی از محور‌های اصلی و ستون فقرات کشور بود، گفت: امروز دشمنان به دنبال تهمت زدن به سپاه هستند و ما وظیفه داریم بیشتر از همیشه قدردان جانفشانی سپاهیان باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

باید سالگرد عملیات بازی دراز را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.