مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از بازدید بیش از ۱.۲ میلیون نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی این استان از خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یونس عزیزی مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال راهیان نور جاری تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۲۵۱ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

وی گفت : در سال راهیان نور گذشته کمتر از یک میلیون نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیده کرده بودند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امسال بیشترین بازدید از یادمان مرصاد صورت گرفت، به نحوی که بیش از یک میلیون و ۱۰۲ هزار نفر از هموطنانمان از این یادمان بازدید کردند.

وی گفت: امسال ۲۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر روز اقامت در اقامتگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه ثبت شده که این تعداد در سال راهیان نور گذشته بیش از ۱۹۰ هزار نفر بوده است.

عزیزی با اشاره به رشد کیفی اردو‌های راهیان نور در استان کرمانشاه در مقایسه با سال‌های گذشته، از برنامه‌ریزی برای کیفیت بخشی به این اردو‌ها در آینده خبر داد.

عزیزی همچنین با اشاره به اعزام ۱۳۶۵ نفر از دانشجویان استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب در اسفندماه سال گذشته افزود: در مهر ماه سال گذشته نیز ۹۴۷ نفر از دانشجویان استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده بودند.

وی اضافه کرد: امسال در مجموع بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر از دانشجویان استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب و غرب اعزام شدند، در حالیکه سهمیه در نظر گرفته شده برای اعزام اردو‌های راهیان نور دانشجویی ۱۲۰۰ نفر بود.

عزیزی با اشاره به استقبال دانشجویان از اردو‌های راهیان نور افزود: متقاضیان بیشتری برای حضور در اردو‌های راهیان نور دانشجویی داشتیم، اما به دلیل کمبود منابع مالی امکان اعزام دانشجویان بیشتر از این وجود نداشت.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اعزام بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب در سال گذشته افزود: سال گذشته در مجموع ۱۴ هزار و ۲۱ نفر از دانش‌آموزان استان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند که در مجموع تعداد دانش آموزان اعزام شده به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و جنوب در سال گذشته بیش از ۱۸ هزار نفر بوده است .

انتهای پیام/د

بازدید بالغ بر یک میلیون و ۲۵۱ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.