سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنونی‌زاده: باشگاه‌ها تنها اسم فرهنگی را دارند/ لیدر‌هایی که پول‌های آنچنانی می‌گیرند باید روی فضای استادیوم کنترل داشته باشند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: حساسیت بازی‌ها باعث ایجاد درگیری میان هواداران می‌شود.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس با سپاهان اصفهان بیان کرد: داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با بازیکنان مماشت کرد و می‌توانست زودتر جلوی حواشی را بگیرد. حیدری عملکرد خوبی داشت، اما می‌توانست از فغانی که در سطح آسیا است هم بهره ببرد و نمی‌دانم چرا او داور این بازی حساس نشد و در رشت قضاوت کرد.

زمانی که امتیازات حساس است، سکو‌ها و هواداران ملتهب می‌شوند

او افزود: داوری که ممتاز است باید در همه بازی‌ها استفاده شود و بگوییم، چون بازی رفت داور این بازی بوده، الان او را نگذاریم، درست نیست. حیدری خوب بود اما می توانست زودتر کارت زرد دهد تا بازیکنان آرام تر شوند. زمانی که امتیازات حساس است، سکو‌ها و هواداران ملتهب می‌شوند. بازی خوبی از ۲ تیم شاهد نبودیم و موقعیت‌های ۲ تیم کم بود، اما مسائل دیگر و حواشی زیاد داشت.

کاش برانکو به مهدی شریفی هم بازی می‌داد

فنونی زاده ادامه داد: ضربه سری که یزدانی زد و موقعیت ۱۰۰ درصدی که مهاجم پرسپولیس داشت، تنها موقعیت‌های خطرناکی بودند. کاش برانکو به مهدی شریفی هم بازی می‌داد، زیرا او در گذشته در سپاهان بازی کرده و انگیزه زیادی داشت. اسدی بازیکن خوبی است، اما در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با سپاهان باید مهاجم با تجربه به زمین بیاید تا عملکرد بهتری داشته باشد.

باشگاه‌ها تنها نام فرهنگی را روی اسم خود می‌گذارند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: حساسیت بازی سبب ایجاد درگیری هواداران می‌شود. باشگاه‌ها تنها نام فرهنگی را روی اسم خود می‌گذارند. من خودم تا درب ورودی ورزشگاه رفتم تا بازی را ببینم، اما خیلی شلوغ بود و به خانه بازگشتم. ۱۸ دوره لیگ را برگزار کردیم و هرسال بدتر از سال گذشته بود. نظم و انضباط در بلیت فروشی و ... نیست و به این دلیل اتفاقات ناخوشایندی رخ می‌دهد.

لیدر‌هایی که پول‌های آنچنانی می‌گیرند باید روی فضای استادیوم کنترل داشته باشند

فنونی زاده در پایان گفت: لیدر‌هایی که پول‌های آنچنانی می‌گیرند باید روی فضای استادیوم کنترل داشته باشند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و خدا ۳ هفته آخر را بخیر کند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس صفر - سپاهان صفر/ زور پروفسور و ژنرال به هم نرسید

خبرنگاران نشست خبری قلعه نویی را تحریم کردند

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات فنونی زاده درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.