صبح امروز (شنبه) ایرج عرب با مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به صورت تلفنی گفتگو کرد.

گفتگو مدیرعامل پرسپولیس با مدیران فدراسیون فوتبالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فاصله پنج امتیازی سرخپوشان با شاگردان امیرقلعه نویی همچنان حفظ شود.

این بازی حواشی بسیار زیادی داشت. از پرتاب سنگ و صندلی هواداران سپاهان، استقرار هواداران پرسپولیس بالای سر اصفهانی‌ها که منجر به ایجاد آشوب شد، فحاشی و اهانت‌های گسترده علیه امیر قلعه نویی و برانکو، درگیری هواداران سپاهان با عوامل انتظامی بازی و کادرفنی ۲ تیم در پایان دیدار می‌توان اشاره کرد.

طبق اعلام رئیس اورژانس تهران در جریان حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان ۲۴۵ نفر آسیب دیده و یک نفر هم به دلیل حمله قلبی فوت کرد.

پس از پایان بازی، سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: هواداران پرسپولیس برای بازی جام حذفی به اصفهان نیایند، زیرا خون به پا می‌شود و به همین دلیل مدیران پرسپولیس از او شکایت کردند.

صبح امروز (شنبه) ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی به صورت تلفنی گفتگو کرد و نگرانی خود را برای بازی برگشت با تراکتور در تبریز در چارچوب مسابقات لیگ برتر و جام حذفی با سپاهان در اصفهان بیان کرد و خواستار ایجاد هماهنگی برای برگزاری رقابت‌های شد.

عرب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.


بیشتر بخوانید:

محمودزاده: گزارش تمام اتفاق‌های بازی پرسپولیس - سپاهان را در اختیار مراجع رسمی فدراسیون قرار می‌دهم

واکنش برانکو به درگذشت هوادار پرسپولیس در دیدار با سپاهان

وضعیت ورزشگاه آزادی پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس - سپاهان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار