رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: حدود ۶ ساعت به خاطر درگیری هواداران سپاهان با پرسپولیس معضلاتی برای برگزاری مسابقه داشتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران درباره بی نظمی در میکسدزون ورزشگاه آزادی اظهار کرد: عوامل اجرایی ۲ تیم  در میکسدزون مصاحبه کردند  و فدایی  و سلیمانی در آنجا بودند که نظم را برقرار کنند. ما هم نظارت می کنیم که ببینیم که همه در جای خود هستند یا نه!  یکسری از کارها هست و باید گزارش بازی تنظیم شود و نماینده سازمان لیگ است و همه این ها را انجام دادیم و چند نفر از عوامل اجرایی هم اینجا بودند تا همه چیز را کنترل کنند. 

او درباره اینکه در مسابقات خارجی وضعیت میکسدزون ها این طور نیست، گفت: نشان بدهید که عوامل اضافی در میکسدوزن چه کسانی هستند تا بیرون کنیم. ما تذکر دادیم. 

شیرازی درباره اینکه باید جایگاه مطبوعاتی ها و رسانه های تصویری از هم جدا باشد، بیان کرد: بله امروز حدود 6 ساعت است که به خاطر درگیری هواداران سپاهان با پرسپولیس معضلاتی برای برگزاری مسابقه داشتیم و خودتان هم مشاهده کردید که کار سخت بود. از جلسات آینده تعداد عوامل اجرایی را بیشتر می کنیم تا نظم بهتری در میکسدزون برقرار باشد. با همکاری  سازمان لیگ و عوامل اجرایی تدابیر لازم برا ی نظم در نظر می گیریم. 

او درباره اینکه در جلسه هماهنگی  قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان قرار بود که ۲ لاین بالا و پایین جایگاه برای سپاهانی ها باشد یا فقط لاین پایین به آنها اختصاص داشت، بیان کرد: به هر حال هماهنگی های لازم در جلسه انجام می شود و تدابیر امنیتی و استراتژی برای امنیت تماشاگران  از سوی یگان ویژه و سایر عزیزان گرفته می شود. طبق برنامه قرار شد طبق اظهارات خلیلی لاین بالا و پایین در اختیار تماشاگران اصفهانی قرار بگیرد اما بعدبه خاطر مصدومیت تماشاگران  تغییری در جایگاه ها  ایجاد شد. 

شیرازی درباره اینکه  هماهنگی نداشتن بین هیئت فوتبال  و یگان ویژه مشکلاتی برای هواداران به وجود آورد  و این ناهماهنگی چه زمانی برطرف می شود، تصریح کرد: به طور حتم  نشست هایی در سازمان لیگ برگزار می شود و فتاحی و  من در جایگاه داور چهارم بودیم و فتاحی به  یگان ویژه گفت که استقرار تماشاگران هماهنگ شده بود چرا تغییر پیدا کرده و در جلسه بعدی پیگیری می شود.  


بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد

محرومان و مصدومان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

سابقه دیدار های پرسپولیس و سپاهان؛ از آب‌های مسموم تا قهرمانی با امپراطور


انتهای پیام/ 

واکنش شیرازی بابت وضعیت نامناسب میکسدزون ورزشگاه آزادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار