بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: داور با اشتباهاتش مانع پیروزی تیم ما مقابل پیکان شد.

محمد نوری بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی این تیم مقابل پیکان گفت: بازی را باید می‌بردیم، اما با اشتباه داور و یک سری مسائل دیگر نتوانستیم برنده بازی باشیم. پنالتی دقایق پایانی پیکان اصلا خطا نبود و اگر خطا هم بود باید بیرون از محوطه گرفته می‌شد. گل اول تیم پیکان هم خطا بود.

نوری: داور مقصر شکست ما مقابل پیکان بود/ صحبت درباره مسائل مالی لوث شده است

برای اعتبار مان بازی می‌کنیم، اما بی عدالتی گریبان گیر ما شده است

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص داوری‌های لیگ برتر تصریح کرد: درست است که در هفته‌های پایانی تیم ما نه سقوط می‌کند و نه احتمال کسب سهمیه دارد، اما ما برای اعتبارمان بازی می‌کنیم و نیاز داریم تا عدالت برقرار شود که در این چند هفته اخیر همه‌ی بی عدالتی‌ها گریبان گیر تیم ما شده است.

بازیکن اسبق تیم ملی بیان کرد: این اولین بار نبود که اشتباهات داوری به ضرر ما بود و در این چند هفته روی اشتباهات داوری امتیازات را از دست می‌دهیم و هیچ اشتباهی از سوی داوران به سود تیم ما رخ نداده است. امیدوارم اشتباهات داوری کمتر شود.

صحبت کردن از مسائل مالی لوث شده است

کاپیتان پارس جنوبی در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: درباره این موضوع خیلی صحبت کردیم و صحبت مجدد درباره مسائل مالی لوث شده است. مسئولان باید بیشتر به پارس جنوبی اهمیت بدهند تا مشکلات برطرف شود. با صعود شاهین به لیگ برتر یک نماینده دیگر به استان اضافه شده و مسئولان استانی باید بیشتر به این موضوع توجه کنند تا تیم‌ها دچار مشکلات مالی نشوند چرا که کار بسیار سختی است که یک تیم در لیگ برتر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند.

نوری: داور مقصر شکست ما مقابل پیکان بود/ صحبت درباره مسائل مالی لوث شده است

برای تمدید قرارداد پایان فصل تصمیم می‌گیرم

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره تمدید قراردادش در پایان فصل با پارس جنوبی اظهار کرد: هنوز تا پایان فصل ۳ بازی باقی مانده است و باید ببینیم که شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در زمان استراحت بین فصل تصمیم می‌گیرم که در جم بمانم یا نه.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار