سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت وام اشتغال برای کشاورزان شهرستان آمل

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آمل از جذب  ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال وام مشاغل خانگی پارسال در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: در چهار مرحله برای ۴۳ نفر وام  مشاغل خانگی به مبلغ ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال پارسال از اعتبارات مشاغل خانگی در کار گروه شهرستان آمل تصویب و برای معرفی با بانک‌های عامل به سازمان جهاد کشاورزی ارسال شد.

وی افزود: به روستاییان با هدف اشتغالزایی، کسب درآمد برای خانوار روستایی و کمک به هزینه خانوار در سطوح کوچک علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتمایی سبب جلوگیری از مهاجرت بی رویه جوانان به شهر‌ها می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: ۴۳ پرونده از سوی کاگروه شهرستان متشکل بر (اداره کار-فرمانداری - کارشناسان این مدیریت) صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: پرونده در حوزه‌های قارچ خوراکی، گل و گیاه زینتی و دیگر بخش‌های کشاورزی به مبلغ ۹ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال مصوب شد.

اسلامی با بیان اینکه مشاغل خانگی با توجه به هزینه‌های پایین راه اندازی و همکاری اعضای خانواده امروزه به یکی از جذاب‌ترین نوع کسب و کار برای افراد جویای کار تبدیل شده است، گفت: تسهیلات اعطایی در سال آتی برای بهره مندی این قشر افزایش یابد تا گام مهمی در راستای اشتغال جوانان صورت گیرد.

انتهای پیام/ م

جذب  ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی وام مشاغل خانگی در شهرستان آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.