سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک ناشر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گرانی کاغذ، افزایش هزینه چاپ و قیمت کتاب را رقم زد

مدیر انتشارت سروش و سپهر گفت: کتاب‌های ما با قیمت پایین‌تر به مخاطبان عرضه می‌شد، اما بالارفتن هزینه چاپ قیمت کتاب را هم بالا برد.

مهری آقایی قهرمانلو  مدیر انتشارت سروش و سپهر و  از ناشران فعال زن در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در خصوص این دوره از نمایشگاه کتاب و گرانی کاغذ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: امیدواریم هر دوره از نمایشگاه کتاب  بهتر از سال‌های قبل برگزار شود؛ منتهی شرایط اقتصادی در برگزاری نمایشگاه کتاب امسال  بی تاثیر نیست. قبلا کتاب‌های انتشارات سروش و سپهر با قیمت‌های پایین‌تر به مخاطبان عرضه می شد، ولی به دلیل گرانی کاغذ برای ما نیز قیمت چاپ کتاب افزایش یافت و ناچار به تغییر قیمت برخی کتاب‌ها شدیم. البته یارانه کاغذ برای انتشارات  سروش و سپهر  به موقع پرداخت شد و ما را در این زمینه کمک کرد.

وی در خصوص زمان تحویل غرفه‌ها بیان کرد: زمان تحویل بسیار دیر اعلام شد و ما وقت کمی برای آماده سازی غرفه داشتیم. جایگاه غرفه در دو الی سه روز اخیر مشخص شد و اشکال عمده آن  تحویل میز و صندلی ها بود. این موضوع نیز بسیار دیر صورت گرفت و به ناشران گفته شد، باید خود میز و صندلی تهیه کنید. در صورتی که من شرایط آوردن میز و صندلی به نمایشگاه را نداشتم.

او ادامه داد: استقبال مردم از اولین روز نمایشگاه کتاب بسیار خوب بوده و در روزهای تعطیل بهتر هم خواهد شد. انتشارات سروش و سپهر امسال در مجموع با ۲۳ عنوان کتاب جدبد راهی نمایشگاه شد. سال قبل با ۵۳ عنوان کتاب جدید به نمایشگاه آمده بودیم.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.