سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور عالی فرمانده ناجا:

انسجام نیرو‌های مسلح، مشت محکمی بر دهان دشمنان است

مشاور عالی فرمانده ناجا گفت: انسجام و وحدت موجود در بین نیرو‌های مسلح کشور، مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار بهرام نوروزی مشاور عالی فرمانده ناجا در مراسم جشن نیمه شعبان که در مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج)، اظهار کرد: اقدامات خوب سردار گودرزی در سطح استان فارس، "باقی الصالحات" است و قدم برای رضای خداوند ماندگار بوده و اجر فراوانی خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش شهدا، پاسداران و جانبازان در انقلاب اسلامی، بیان کرد: توطئه‌های دشمنان این نظام مقدس در طول انقلاب بسیار زیاد بوده و اگر رشادت‌های این عزیزان نبود، اکنون وضعیت کشور به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

مشاور عالی فرمانده ناجا گفت: علی رغم همه تهدیدات دشمنان، این انقلاب روز به روز مستحکم‌تر می‌شود.

سردار نوروزی تصریح کرد: دشمنان قصد دارند در بین نیرو‌های مسلح اختلاف ایجاد کنند، ولی با انسجام و وحدت موجود، در این مسیر ناکام می‌مانند.

وی به اقدامات خوب و منسجم نیرو‌های مسلح در حادثه سیل اخیر اشاره کرد و گفت: این حادثه نشان داد که نیرو‌های مسلح در اوج هماهنگی و تعامل با یکدیگر، در کمک به مردم کشور در اینگونه حوادث پیشتاز هستند.

سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس هم افزود: امروز نیرو‌های مسلح تلاش می‌کنند امنیت مطلوب و توسعه یافته را در جامعه ایجاد کنند که این موضوع مورد توجه فرمانده معظم کل قوا قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دفاع از انقلاب و مظلومان و همچنین حفظ ارزش‌های اسلامی از وظایف ذاتی پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار گودرزی گفت: دشمنان همواره سعی می‌کنند تبلیغات منفی علیه نیرو‌های مسلح انجام دهند ولی مردم ایران اسلامی اقدامات خوب و مؤثر نیرو‌های مسلح در راستای تأمین نظم و امنیت و یاری رساندن مردم در مواقع بحران را به خوبی می‌بینند.
انتهای پیام/م

صحبت های مشاور عالی فرمانده ناجا در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.