سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در دیدار مسئولان استان قم عنوان کرد؛

ضرورت تداوم کمک رسانی به سیل زدگان/تلاش بانک‌ها برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی ضروری است

رئیس مجلس گفت: تلاش بانک‌ها برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی به منظور افزایش اشتغال ضروری است.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرمست، استاندار قم، مسئولان اجرایی و جمعی از تشکل‌ها و نهاد‌های صنفی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی، فعالان اقتصادی و خیران روز پنجشنبه و به مناسبت سال جدید به طور جداگانه با لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گزارشی از فعالیت‌های نوروزی، مدیریت بحران سیل و کمک به مناطق سیل زده و تمهیدات جشن‌های نیمه شعبان ارائه کردند.

رئیس مجلس در این دیدار‌ها از اهتمام و اقدامات مسئولان استان در خدمت رسانی به زائران و مسافران و مدیریت بحران بارش‌های نوروزی که باعث شد عارضه مهمی در قم نباشد قدردانی کرد.

لاریجانی با تجلیل از نوعدوستی مردم قم در کمک به هموطنان سیل زده، تلاش‌های دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی و نیرو‌های مسلح از جمله ارتش را در مناطق سیل زده بسیار خوب ارزیابی و با استقبال از رویکرد مسولان استان به نیاز‌های اساسی مردم مناطق سیل زده، بر تمرکز و استمرار فعالیت‌ها و خدمات مردمی و دولتی تا رفع کامل آن‌ها تاکید کرد.

رئیس مجلس تلاش بانک‌ها برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی را برای حفظ و افزایش اشتغال ضروری دانست.

وی تسهیل و اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در قم به ویژه در حوزه گردشگری را متذکر شد و از مدیریت استان و شهر خواست در این زمینه تلاش کنند.

رئیس مجلس از فعالان عرصه تولید و اقتصادی هم خواست پیشنهاد‌های مدون و عملیاتی خود را به مجلس ارائه کنند تا در تصویب قوانین لازم برای رونق تولید مد نظر قرار گیرد.

لاریجانی با اشاره به اختصاص منابعی از صندوق توسعه ملی برای آموزش فنی و حرفه‌ای در بودجه امسال و نیاز کشور‌های دیگر به نیروی کار متخصص، از مسئولان این سازمان خواست به آموزش و تربیت نیروی کار ماهر و تخصصی اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس مجلس اجرای طرح‌های آبخیزداری را در کنترل سیلاب‌های اخیر بسیار موثر و مهم ارزیابی کرده و از مسئولان استان خواست سهم قم را از منابع اختصاصی به این امر از صندوق توسعه ملی پیگیری کنند.

لاریجانی ظرفیت‌های قم در عرصه ورزش را هم خوب ارزیابی کرد و با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در قم گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ورزش در قم استفاده کرد.

انتهای پیام/ش

دیدار مسئولان استان قم با لاریجانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.