سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اثر هنرمند و صنعتگر کرمانشاهی به عنوان اثر برتر مسابقات جهانی چوب در کشور اتریش معرفی شد

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : اثر علیرضا باوندپور پور هنرمند و صنعتگر کرمانشاهی به عنوان اثر برتر مسابقات جهانی چوب در کشور اتریش معرفی شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،پروانه حیدری معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات جهانی چوب هر ساله ۲۱ مارس به میزبانی یکی از کشور‌های دنیا برگزار می‌شود، گفت : این مسابقات امسال به میزبانی کشور اتریش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تنها نماینده کشورمان علیرضا باوند پور از هنرمندان برجسته کرمانشاهی بود، گفت : این گردهمایی با حضور ۱۰۰ هنرمند برجسته از ۱۰۰ کشور دنیا در شهر گراس اتریش برگزار شد.

وی اضافه کرد: اثری که نماینده ایران در این رقابت‌ها خلق کرد با تم تغییر محیط زیست بسیار مورد توجه داوران قرار گرفت، بطوریکه اثر برتر سال ۲۰۱۹ را کسب کرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: یکی از آیتم‌های این مسابقات ساخت یک اثر چوبی توسط هنرمندان کشور‌های مختلف از مهمترین جاذبه‌های گردشگری کشورهایشان بوده که آن را در موزه کنگره بتهوون قرار دهند و نماینده مردم ایران و استان کرمانشاه اثر فاخر منبت طاق بستان خود را به این موزه هدا کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات جهانی چوب امسال به میزبانی کشور اتریش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.