سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین:

سیل، بیش از ۹۰ میلیارد به زیر ساخت‌های شهری خسارت زد

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: بارندگی‌ها و سیل اخیر در استان بیش از ۹۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های شهری خسارت وارد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌ها استانداری در مراسم معارفه شهردار جدید رازمیان اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته سیل اخیر در شهر‌های استان بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال به زیرساخت ها، تاسیسات، ابنیه، معابر و سازه‌های حفاظتی از رودخانه‌ها خسارت وارد کرده است.

صالحی افزود: شهرداران باید در زمینه پیشگیری و مدیریت حوادث آتی برای اجرای پروژه‌های پیشگیرانه، آمادگی مقابله با حوادث غیر مترقبه را داشته باشند.

وی همچنین در ادامه بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری‌ها در حال حاضر درآمد‌های پایدار است و بی توجهی به این موضوع باعث کاهش کیفیت خدمات شهری شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اضافه کرد: خدمات رسانی به مردم، اجرای پروژه‌ها بر اساس نیاز‌های شهروندان، برنامه محوری در چهارچوب بودجه، پرهیز از اجرای پروژه‌های غیر ضرور و اجرای پروژه‌های ماندگار باید از اولویت‌های مدیریت شهری باشد.

درپایان مراسم  ضمن قدردانی از زحمات زارعی شهردار اسبق رازمیان،  پورقاسم به عنوان شهردار جدیداین شهر معرفی شد .

انتهای پیام/ک

مراسم معارفه شهردار جدید رازمیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.