سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مواد مخدر یکی از عوامل مهم و اثرگذار در تهدید سرمایه‌های اجتماعی است که باید مقابله با آن به صورت جدی مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه سرمایه اجتماعی به معنی نشاط و سلامت و فقدان فساد در جامعه است، گفت: مواد مخدر به سرمایه اجتماعی لطمه می‌زند و هزینه‌های گزافی را برای مقابله به دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نیروی انتظامی تحمیل می‌کند.

حبیبی افزود: مواد مخدر حالت تهاجمی گرفته و با استفاده از شیوه‌های نو به جنگ جوانان آمده است، به همین دلیل بسیاری ندانسته و ناخودآگاه در دام مواد مخدر گرفتار می‌شوند.

وی گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در این زمینه بسیار مهم است و دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.

حبیبی اضافه کرد: اولویت‌های ابلاغی ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در درمان، مقابله و مشارکت‌های مردمی برای سال جدید حتما از سوی دبیر ستاد ابلاغ خواهد شد و امیدواریم با مد نظر قرار گرفتن این اولویت‌ها به اهداف خود در مبارزه با مواد مخدر دست یابیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اعزام مبلغان به سراسر استان باید از این ظرفیت برای اطلاع رسانی وآگاهی بخشی به مردم برای مقابله با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در قزوین

برچسب ها: اعتیاد ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.