سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاسنگیانی: داوری تنها سوت زدن نیست/ در دقایقی اشتباهاتمان زیاد شد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: داوری تنها به سوت زدن نیست و به مدیریت داخل زمین بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس ازایان دیدار تیمش مقابل شیمیدر تهران که با نتیجه ۷۴ بر ۷۳ به سود گرگانی ها به پایان رسید گفت : بازی خوبی را شروع کردیم و آنالیزخوبی ازبازی داشتیم البته با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم تصور می کنم ما امروز بهتر ازآن ها بودیم و توانستیم برنده بازی باشیم ، امیدوارم این شرایط برای ما ادامه داشته باشد. البته در دقایقی ازبازی اشتباهاتمان زیاد شد اما برنامه هایمان را در بازی به نمایش گذاشتیم و نتیجه گرفتیم.

او در ادامه افزود: تصور می کنم یک صحنه بازی ازست داور در رفت ، من از داور و آقای آبکاریان می خواهم ازداورانی استفاده کنند که در اندازه بازی باشند نه این که تنها اسم داشته باشند داوری تنها به سوت زدن نیست و به مدیریت داخل زمین بستگی دارد.این داوران بازی امروز به اندازه این بازی نبودند.

سرمربی گرگانی ها در پاسخ خبرنگاری که گفت این داوران بین المللی اند اظهار داشت: شما اگر گواهینامه داشته باشید اما نتوانید ماشین را راه ببرید چه فایده ای دارد؟ گواهینامه خالی تنها دلیل بر رانندگی نیست. ، من بازهم می گویم که از آقایان طباطبایی رئیس محترم فدراسیون و آقای ورژ آبکاریان خواهش می کنم که برای انتخاب داوران حساسیت خرج بدهند به هر صورت تیم ها برای این که به این مرحله برسند هزینه زیادی کردند و تلاش زیادی هم داشته اند و گالهی یک اشتباه کوچک ممکن است تاثیر زیادی داشته باشد.

او ادامه داد: البته تشکر هم می کنم به هر صورت همه جا اشتباه وجود دارد و دنبال این هستم که اشتباهات کمتر شود و به  ضرر تیمی نباشد.

کلاسنگیانی درباره اتفاقی که برای سهراب نژاد رخ داد بیان داشت: دقیقا ندیدم چه شد ولی تصور می کنم کسی او را هل داد و در این باره سوال می پرسم که ببینم چه شد.


بیشتر بخوانید:

درگیری در پایان دیدار شیمیدر و شهرداری گرگان

پیروزی شیرین گرگانی‌ها در تهران / شکست شیمیدر در دیدار خانگی

متشرعی: بسکتبالیست‌های بانوی ایران پتانسیل خوبی دارند / برای مسابقات غرب آسیا و کاپ آسیا آمده می‌شویم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره بازی مقابل شیمیدر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.