رقابت‌های نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور فردا با برگزاری ۲ دیدار حساس پیگیری می‌شود.

////جدال شیمیدر و شهرداری گرگان در آزادی / مصاف حساسبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور فردا با برگزاری ۲ دیدار در تهران و بندر امام (ره) پیگیری می‌شود. تیم‌های راه یافته به این مرحله در صورتی می‌توانند جواز حضور در دیدار نهایی را پیدا کنند که در ۳ بازی از ۵ بازی به برتری برسند.

تیم‌های بسکتبال پتروشیمی و شیمیدر که در دور نخست این رقابت‌ها که به صورت رفت برگشتی بود توانستند بالاتر از سایر تیم‌ها قرار بگیرند و به همین دلیل حالا در این مرحله میزبان ۲ بازی نخست هستند.

شاگردان مهران حاتمی از ساعت ۱۶ در سالن بعثت بندر امام میزبان پالایش نفت آبادان هستند و شیمیدری‌ها هم در تهران و در تالار آزادی از شهرداری گرگان پذیرایی می‌کنند.

پتروشیمی بندر امام - پالایش نفت آبادان / ساعت ۱۶ / سالن شهرک بعثت

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در حالی در این مرحله باید به مصاف پالایش نفت آبادان برود که در چند سال گذشته همواره از تیم‌های خوب ایران بوده است و توانسته در رقابت‌های مهم داخلی و آسیایی به عنوان‌های مهمی دست یابد. آن‌ها در دور نخست رقابت‌های لیگ برتر هم که به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد توانستند نمایش خوبی داشته باشند و در صدر جدول قرار بگیرند.

شاگردان مهران حاتمی در مرحله پلی آف هم به مصاف تیم رده هشتمی نیروی زمینی رفتند و توانستند در هر ۲ بازی رفت و برگشت این تیم را صد تایی کنند. پترویی‌ها حالا فردا و پس فردا میزبان پالیش نفت آبادان هستند که مشایخی را هم در اختیار ندارند.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان هم همواره از تیم‌های خوبی بوده که توانسته نتایج خوبی کسب کند آن‌ها در دور اول رقابت‌های لیگ برتر در رتبه چهارم قرار گرفته بودند و در پلی آف هم به مصاف ذوب آهن اصفهان رفتند و با برد مقابل‌ای تیم راهی نیمه نهایی شدند.

شیمیدر تهران - شهرداری گرگان / ساعت ۱۶ / سالن آزادی

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور میان تیم‌های شیمیدر و شهرداری گرگان است. شیمیدری‌ها که به تازگی به عنوان نخست رقابت‌های غرب آسیا رسیده اند در دور نخست این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتند و به عنوان دومی رسیدند. شاگردان اسلامی در دور پلی آف هم به مصاف پگاه رفتند و توانستند مقابل این تیم به راحتی پیروز شوند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

شهرداری گرگان در طرف مقابل از دیگر تیم‌های خوب بسکتبال ایران است که در دور نخست این رقابت‌ها رقابت نزدیکی با ۲ تیم بالانشین داشت و در نهایت در جایگاه سوم قرار گرفت. آن‌ها پس اتز آن که در دو بازی باید در تهران به میدان بروند در دو بازی دیگر و در گرگان میزبان شیمیدر خواهند بود.


بیشتر بخوانید:

مصاف حساس شیمیدر و پگاه در آزادی/ کار آسان پتروشیمی برای حضور در نیمه نهایی

اسامی داوران مرحله دوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال اعلام شد

شکست سنگین نیروی زمینی مقابل پتروشیمی

پیروزی جنوبی‌ها و شمالی‌ها مقابل حریفان در لیگ برتر بسکتبال

برد قاطع شیمیدر در نخستین بازی پلی آف لیگ برتر بسکتبال


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار