تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان در ادامه مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال میزبان‌های خود را شکست دادند.

پیروزی جنوبی‌ها و شمالی‌ها مقابل حریفان در لیگ برتر بسکتبالبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشور امروز آغاز شد و مدعیان به مصاف حریفانشان رفتند . تیم بسکتبال شیمیدر موفق شد در تالار آزادی با نتیجه 77 - 50 پگاه تهران را ببرند و تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان هم برنده دیگر دیدار ها بودند. 

از ساعت 16 تیم شهرداری گرگان در سالن فیاض‌بخش مشهد مقابل میزبان خود آویژه صنعت خراسان به میدان رفت و موفق شد در دیداری سخت و تماشایی مشهدی‌ها را 86 بر 77 شکست دهد. شهرداری با این پیروزی تنها به یک برد دیگر برای حضور در نیمه نهایی نیاز دارد.

در دیگر دیدار که همزمان به میزبانی سالن ملت اصفهان برگزار شد، تیم پالایش نفت آبادان موفق شد میزبان خود ذوب آهن را در رقابتی شانه به شانه شکست دهد. شاگردان حماد سامری در این دیدار 69 بر 64 حریف خود را شکست دادند تا دور نخست پلی‌آف برای میزبان‌ها خوش یمن نباشد.

رقابت های پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشورمان از امروز آغاز شد و تیمی که بتواند در دو بازی از 3 بازی برنده باشد راهی مرحله نیمه نهایی می شود ، دومین دیدار دو تیم 19 فروردین برگزار می شود. 


بیشتر بخوانید:

درغوکاسیان:قرار است یک بازیکن خارجی دیگر جذب کنیم/آستین در تیم می ماند / هدفمان قهرمانی است

شکست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برابر شیمیدر تهران

پیروزی شیمیدر مقابل نماینده فلسطین

پیروزی نزدیک پترو شیمی مقابل نفت آبادان / برد پگاه در دربی تهرانی‌ها


انتهای پیام/ 

 

نتایج لیگ بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.