مالک تیم بسکتبال شیمیدر گفت:بازی‌ها از این جا به بعد بسیار فشرده می‌شود و ممکن است بازیکنان آسیب ببینند به همین دلیل تصمیم بر این شد تا یک بازیکن خارجی دیگر هم در کنار تیم داشته باشیم.

درغوکاسیان:قرار است یک بازیکن خارجی دیگر جذب کنیم/آستین در تیم میی ماند / هدفمان قهرمانی استهنریک درغوکاسیان مالک باشگاه شیمیدر در گفت و گو با خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص شرایط این روز های تیم بسکتبال شیمیدر توضیحاتی داد او در ابتدای سخنانش درباره بازی با تیم بسکتبال پگاه تهران در پلی آف لیگ برتر بسکتبال بیان داشت:

تمرینات تیم بسکتبالمان از پنجم فروردین شروع شد و بازیکنان با تمام قدرت در این تمرینات حاضر شدند همچنین ممکن است بنا به درخواست کادر فنی یک بازیکن خارجی هم جذب کنیم و این مسئله تا فردا مشخص می شود. 

او افزود: امیدواریم همام طور که از قبل هدف گذاری کرده ایم این مرحله را رد کنیم ، نگاه ما به این رقابت ها کسب عنوان قهرمانی است .

مالک باشگاه شیمیدر در پاسخ به این سوال که شنیده شده که آستین بازیکن خارجی این تیم قرار است جداشود و 2 بازیکن دیگر راهی این تیم شود عنوان داشت:جمع بندی که کادر فنی و مشورت با بنده  داشت نهایت تصمیم بر این شد که آستین تا پایان فصل با ما باشد .

او افزود: بحث کادر فنی این بود که تیم  با همین بازیکنان هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما بازی ها از این جا به بعد بسیار فشرده می شود و ممکن است بازیکنان آسیب ببینند به همین دلیل تصمیم بر این شد تا یک بازیکن خارجی دیگر هم در کنار تیم داشته باشیم. 

درغوکاسیان دربراه رقابت های قهرمانی باشگاه هایی آسیا هم بیان داشت:این مسئله به تصمیم های وابا بستگی دارد و این که برنامه ریزی تیم ها برای حضور در این رقابته ها چه خواهد بود ما در حال حاضر در حال مذاکره با فدراسیون بسکتبال و وابا هستیم. 

او افزود: تیم ما در رقابت های غرب آسیا اول شد اما تصمیم وابا بر این است که تیم قهرمان هر کشور باید در این رقابت ها حاضر شود و این مسئله با روح مسابقات غرب آسیا در تضاد است و همین باعث می شود از دوره های بعد تیم های کمتری در این رقابت ها حاضر شوند و با اصلا حاضر نشوند با این حال امیدواریم با رایزنی ها که داریم تیم قهرمان رقابت های غرب آسیا در این رقابت ها حاضر شود .

هنریک درغوکاسیان مالک باشگاه شیمیدر در پایان بیان داشت :این مسئله که تیم قهرمان رقابت های غرب آسیا جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را نمی گیرد یک هفته پیش از اعزاممان به رقابت های غرب آسیا بود و به همین دلیل تیم بسکتبال همنتن لبنان از این رقابت ها کنار کشید و عنوان داشت حضورمان در این رقابت ها تاثیری برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا نخواهد داشت با این حال ما تصمیم گرفتیم به این مسابقات برویم زیرا این تصور را داشتیم که ممکن است این تصمیم عوض شود حالا هم امیدواریم این تصمیم عوض شود که احتمال آن بسیار زیاد است. 


بیشتر بخوانید:

شکست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برابر شیمیدر تهران

پیروزی شیمیدر مقابل نماینده فلسطین

پیروزی نزدیک پترو شیمی مقابل نفت آبادان / برد پگاه در دربی تهرانی‌ها


انتهای پیام/ 

اظهارات مالک باشگاه بسکتبال شیمیدر درباره این تیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار