سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان گفت: در حال برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های کاپ آسیا و رقابت‌های غرب آسیا هستیم و احتمالا پیش از حضور در این رقابت‌ها در یک تورنمنت هم حاضر شویم

متشرعی: بسکتبالیست‌های بانوی ایران پتانسیل خوبی دارند / برای مسابقات غرب آسیا و کاپ آسیا آمده می‌شویمشایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: نخستین اردوی تیم ملی در تاریخ ۷ تا ۱۱ فروردین برگزار شد و ۲۴ بازیکن دعوت شده به این اردو در آن حضور داشتند، ما در این اردو به مدت ۴ روز تمرین داشتیم. همچنین ما در این اردو به دلیل آن که شرایط اسکان دیگر بازیکنان را نداشتیم و به همین دلیل در اردوی بعدی گروه دیگری از بازیکنان را دعوت می‌کنیم.

او افزود: در حال برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا و رقابت‌های غرب آسیا هستیم و احتمالا پیش از حضور در این رقابت‌ها در یک تورنمنت هم حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان درباره زمان برگزاری رقابت‌های غرب آسیا بیان کرد: هنوز تاریخ دقیق این رقابت‌ها مشخص نشده است، اما احتمالا در تاریخ ۲۵ مرداد تا ۱ شهری، ر برگزار شود.

متشرعی در پاسخ به این سوال که پتانسیل ورزشکاران ایرانی چقدر است تصریح کرد: بسکتبال بانوان ایران پتانسیل بالایی دارد و ما هم بازیکنان خوبی داریم، اما به دلیل غیبت چند ساله در رویداد‌های بین المللی باید کار تخصصی داشته باشیم و هیچ چیزی نشدنی نیست.


بیشتر بخوانید:

برنامه پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کشور

پایان اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان

شاگردان اسلامی از سد پتروشیمی گذشتند


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.