سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۳۰۰ عملیات رفع آبگرفتگی در بارندگی‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از انجام ۳۰۰ عملیات رفع آبگرفتگی در بارندگی‌های اخیر خبر داد و گفت : کار امدادرسانی کماکان ادامه دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آتشپاد غلامرضا رضایی مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان گفت : آتشنشانی کرمانشاه از ۱۸ اسفند جهت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی آماده باش است، اما با توجه به بحث بارندگی‌ها آماده باش ویژه نیرو‌ها از سوم فروردین ماه شروع شد و کماکان نیز ادامه دارد.

وی از انجام ۳۰۰ عملیات رفع آبگرفتگی طی این مدت خبر داد و گفت : از این تعداد ۲۳۹ مورد مربوط به رفع آبگرفتگی منازل، ۱۰ مورد مربوط به رفع آبگرفتگی واحد‌های تجاری، ۳۰ مورد مربوط به امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در آب و ۲۱ مورد نیز مربوط به رفع آبگرفتگی معابر است.

وی یادآور شد: طی این مدت ۱۶۰ نیرو در ۱۰ ایستگاه ثابت و هشت ایستگاه سیار آماده باش بودند.

رضایی با بیان اینکه ماموریت نیرو‌های آتنشانی در حوزه رفع آبگرفتگی در سطح شهر هنوز ادامه دارد، گفت: هم اکنون به علت بالا آمدن سطح آب رودخانه قره سو چاه آسانسور برخی واحد‌های انتهای شهرک الهیه و نیز چقاگلان فاز دوم و نیز چقامیرزا دچار آبگرفتی است که نیرو‌ها برای رفع آن‌ها مشغول کارند.

مدیرعامل سازمان آتنشانی کرمانشاه در ادامه از اعزام یک تیم آتنشانی به استان لرستان خبر داد وافزود: این تیم شامل چهارخودرو و ۱۴ نیروی آتنشانی است.

رضایی با بیان اینکه خودش نیز در استان لرستان جهت پیشبرد هرچه بهتر خدمات رسانی حضور دارد گفت: تاکنون ۱۴۰ مورد رفع آبگرفتگی و امدادرسانی در شهر‌های پلدختر و خرم آباد داشته ایم .

 

 

انتهای پیام/د

آتشنشانی کرمانشاه جهت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی آماده باش است

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.