سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

هدف استکبار از تروریست خواندن سپاه ایجاد جو روانی به نفع خود در منطقه است

امام جمعه بافق گفت: هدف استکبار از تروریست خواندن سپاه ایجاد جو روانی به نفع خود در منطقه است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به تصویب طرح تروریست بودن سپاه توسط آمریکای متجاوز گفت: این تروریست خواندن سپاه هدفی جز تشویش اذهان در منطقه ندارد و دشمن علیه انقلاب نقشه می کشد که این توطئه ها به جایی نمی رسد.

وی ادامه داد: سپاه در مقابل دشمن چه در بیرون و چه در درون ایستادگی کرده و در همه عرصه ها در وسط میدان است.

خطیب جمعه بافق با بیان اینکه تمامی نیرو ها در سیل اخیر کشور حضور گسترده و فعال دارند تصریح کرد: خدمات صادقانه سپاه و فرماندهان عالی رتبه سپاه در مناطق سیل زده بر هیچ کس پوشیده نیست.

حجت الاسلام سلیمانی شکست آمریکا در برابر مقاومت سپاه در منطقه و اقتدار، قدرت انقلاب، فداکاری و ایثارگری بسیج، سپاه و ارتش را از دلایل خشم آمریکا برشمرد گفت: معنویت و مجاهدت سپاه باعث این کار شده و پشتیبانی مردم، دولت و مجلس از سپاه باعث شد که دشمن عصبانی باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تمامی عرصه ها از سپاه ضربه خورده است بیان کرد: دشمن هر عکس العملی که نشان دهد توسط سپاه خنثی می شود و جنایایات آمریکا در سراسر دنیا نشان از خوی استکباری و خباثت اوست.

امام جمعه بافق با بیان اینکه هدف استکبار ایجاد جو روانی برای تقویت مهره های خود در منطقه است گفت: سپاه نیروی نظامی کشور است و از کشور دفاع کرده و می کند و مردم انقلاب هم همیشه پای آرمان های خود ایستاده اند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به کمک های شایان مردم بافق برای سیلزدگان افزود: حدود ۵۰۰ میلیون توسط همه ارگان ها، نهادها و مردم کمک شده است و گروه های خودجوش و داوطلب برای کمک به این افراد نیز به مناطق اعزام شده اند.

وی بر ضرورت کمک و همراهی سیل زدگان تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه استان یزد استان معین شهر هویزه است ضرورت دارد تا با کمک،بازسازی صورت بگیرد زیرا زندگی و کشاورزی آنان نابود شده است.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ترویج سبک اسلامی در زندگی تاکید کرد و گفت: آینده نگری در زندگی کارساز است و بالاترین حسرت روز قیامت ثروت اندوزی در راه حرام است.

وی با اشاره به آیات قران و روایات ائمه اطهار افزود: مراقب باشیم زندگی را با حرام آلوده نکنیم و برای فردای قیامت هم قدم برداریم که درآمد از کسب حلال، رحمت خدا را در جامعه جاری می کند.

قرار گیری در آستانه تشکیل بنیاد مسکن و تجلیل از خدمات این نهاد انقلابی در بافق از دیگر مباحثی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.