قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا جمعه ۲۳ فروردین- بعد از نماز جمعه در یزد برگزار می‌شود.

سعید زارع قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: راهپیمایی حمایت ازسپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا جمعه ۲۳ فروردین- بعداز نمازعبادی-سیاسی جمعه از مسجد ملا اسماعیل برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی سراسری حمایت از سپاه پاسداران مقتدر و مایه مباهات و اعلام نفرت و انزجار از اقدام سخیف سردمداران تروریست پرور آمریکا و رژیم جعلی وکودک کش صهیونیستی در سراسر کشور همزمان با برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: این راهپیمایی فردا جمعه ۲۳ فروردین- بعداز نمازعبادی-سیاسی جمعه از مسجد ملا اسماعیل به طرف خیابان قیام برگزار می‌شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه، ۱۹ فروردین ماه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.

در پی اعلام این تصمیم، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که آن شورا نیرو‌های نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به ،سنتکام، را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

شورای عالی امنیت ملی نیز به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام را از گروه‌های تروریستی معرفی کرد.

انتهای پیام/ی

راهپیمایی حمایت ازسپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا جمعه در یزد

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار