امام جمعه یزد گفت: ترامپ با اقدام سخیف خود در قبال سپاه پاسداران، آبروی آمریکا را برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد با پوشیدن لباس پاسداری در هنگام اقامه نماز جمعه، اقدام ذلیلانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران را محکوم کرد.

آیت الله ناصری افزود: استکبار در صدد بود که در سال ۹۸ از خشکسالی حاکم بر کشور استفاده و تحریم‌هایی رو وضع کند که به لطف خداوند نقشه آن‌ها خنثی شد و ما شاهد رحمت الهی در همه مناطق کشور بودیم هر چند خساراتی هم به بار آورد.

امام جمعه یزد گفت  جدای از برکات رحمت الهی باید یک نکته را مد نظر داشته باشیم و آن این است که باید در برابر سیل و حوادث احتمالی آماده باشیم و احتیاطات مورد نظر را رعایت کنیم.

وی از مسئولان خواست تا با برنامه ریزی و تجربه سیل اخیر، در شهرسازی و ساختن منازل دقت بیشتری شود تا در آینده دچار چنین مشکلاتی نباشیم.

امام جمعه یزد با اشاره به بارندگی های اخیر از مسئولان جهاد کشاورزی و کشاورزان خواست تا نسبت به هدایت آبهای روان و بهره برداری از آنها اقدام کنند‌.

سیل اخیر در کشور روحیه خودباوری، ایثار و جهادی را در مردم کشورمان زنده کرد بطوریکه همه قشر‌های مردم از کوچک و بزرگ به یاری هموطنان سیل زده شتافتند و صحنه‌های زیبای همدلی را خلق کردند.

تروریستی خواندن سپاه از سوی رئیس جمهور آمریکا ارزشی ندارد و هر روز ارزش و قرب فرزندان این مرز و بوم در سپاه پاسداران بیشتر می‌شود.

امام جمعه یزد گفت: بگفته تحلیل گران آمریکایی این حرکت آمریکا باعث تقویت انسجام و وحدت ملی در ایران می‌شود و بر عزت و قدرت سپاه می‌افزاید چنانی که همه مردم در این چند روز از سپاه حمایت کردند.

آمریکا با این اقدام آبروی خود را برد چرا که سپاه پاسداران جزئ جداناپذیر از ملت ایران است و عظمت آن بر کسی پوشیده نیست چرا که سلاح سپاه پاسداران ایمان بخدا و توسل به اهل بیت است.

امام جمعه به نقش موثر سپاه پاسداران از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حفظ کیان میهن اشاره کرد و گفت: نقش آفرینی سپاه در خط مقدم مبارزه با تروریست‌های دست نشانده آمریکا و اسرائیل در عراق و سوریه، عصبانیت سردمداران استکبار را در پی داشته است و در پی محدود کردن این نهاد انقلابی هستند.

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به سال رونق تولید از مسئولان خواست تا با تشکیل اتاق‌های فکر در تحقق این شعار و استقلال و خودکفایی کشور در همه زمینه‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.