سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته جوان و در راستای تجلیل از جوانان برتر صورت می گیرد؛

برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در کرمان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در کرمان به مناسبت هفته جوان و در راستای تجلیل از جوانان برتر این استان خبر داد.

روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه ۱۱ شعبان، روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) فرزند امام حسین (ع)، به عنوان روز جوان نامگذاری شده، گفت: ۲۶ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه نیز به عنوان هفته جوان نامیده شده است.

 وی با اعلام اینکه در سراسر استان برنامه های مختلفی به این منظور برگزار می شود، افزود: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) یکی از مهمترین برنامه هاییست که به منظور شناسایی و تجلیل از جوانان برتر استان در حوزه‌های مختلف، برگزار خواهد شد.

اسدی به کسب رتبه دوم استان کرمان در اجرای برنامه‌های هفته جوان طی سال گذشته در بین استان های کشور نیز اشاره و تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌های هفته جوان توسط سازمان‌های مردم نهاد جوانان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان کرمان برگزار می شوند.

وی برنامه‌های هفته جوان را فرصت مناسبی برای معرفی سازمان‌های مردم نهاد جوانان دانست و ابراز امیدواری کرد: امسال برنامه‌های هفته جوان باشکوه تر از گذشته برگزار شود و شاهد حضور و همکاری جوانان استان در حوزه مشارکت اجتماعی بیش از پیش باشیم.

اسدی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه سمن‌های جوانان در کمک رسانی به سیل زدگان در استان پیشتاز بوده اند، افزود: برنامه‌های هفته جوان در استان کرمان همراه با گلریزان و جمع آوری کمک به مردم مناطق آسیب دیده سیل خواهد بود.

انتهای پیام/ب

تجلیل از جوانان برتر در کرمان

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.