سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌ها جدا خودداری کنند

سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت گفت: با توجه به شروع ناپایداری‌های جوی در جنوب کرمان، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد لذا مردم شهرستان جیرفت بویژه عشایر از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوذر عطاپور سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی، ناپایداری‌های جوی از شنبه آغاز می‌شود و تا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بارش‌ها بصورت رگباری و شدید بوده که آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد لذا مردم شهرستان جیرفت به خصوص عشایر از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

عطاپور تصریح کرد: دامداران و عشایر از بستر رودخانه‌های فصلی فاصله گرفته و سایر همشهریان نیز در این مدت از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت از آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: با توجه به احتمال بروز سیلاب، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مقابله با پیامد‌های آبگرفتگی و سیلاب آماده هستند.
انتهای پیام /ی

احتمال بروز سیلاب در شهرستان جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.