سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیائومی ردمی ۷ معرفی شد/ میان‌رده، اما بسیار ارزان +تصاویر

شیائومی به طور رسمی مدل میان‌رده ردمی ۷ را معرفی کرد که از دوربین دوگانه، پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی همزمان با عرضه گلکسی A20 در روسیه، مدل میان‌رده خود را با نام ردمی ۷ معرفی کرد، نکته جالب شباهت ظاهری این دو مدل و البته در مشخصات فنی است. سری شیائومی ردمی از سال ۲۰۱۳ تولید شده و حالا بعد از ۶ سال نسل هفتم آن تحت عنوان ردمی ۷ امروز به صورت رسمی معرفی شد. این مدل در دسته خود ارزان‌ترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود و شیائومی پس از ردمی نوت ۷ و نوت ۷ پرو توانست مجددا محصولی را تولید کند که قیمت آن نسبت به امکاناتش بسیار پایین‌تر است.

مشخصات این مدل به صورت خلاصه شامل موارد زیر می‌شود:

  • نمایشگر ۶.۲۴ اینچی IPS LCD
  • دوربین اصلی دوگانه با سنسور‌های ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی
  • پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲
  • حافظه رم در سه ظرفیت ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی
  • حافظه اصلی در سه ظرفیت ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی
  • باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری

همانطور که گفته شد ردمی ۷ و گلکسی A20 شباهت‌های زیادی به هم دارند، هر دو مدل از نمایشگر بزرگ و باکیفیت بهره می‌برند که در بالای آن بریدگی قطره‌ای برای دوربین با کیفیت ۸ مگاپیکسل دیده می‌شود، در پشت هر دو مدل دوربین دوگانه در بالا سمت چپ به صورت عمودی قرار گرفته و حسگر اثر انگشت فیزیکی نیز در وسط قاب پشتی قرار دارد، حتی فلش هر دو مدل نیز در پایین دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته است. هر دو مدل نیز از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برند.

ردمی نوت ۷ به نمایشگر ۶.۲۴ اینچی با پنل LCD و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ مجهز شده است، در بالای نمایشگر دوربین سلفی با کیفیت ۸ مگاپیکسل و در پشت گوشی نیز دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و سنسور حسگر اثر انگشت نیز به صورت فیزیکی در پشت قاب قرار دارد.

این مدل از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۳۲ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این پردازنده از تراشه Exynos 7884 مورد استفاده در گلکسی A20 قدرت بالاتری دارد. ردمی ۷ همچنین در سه مدل ۲ گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه اصلی، ۳ گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه اصلی (مانند گلکسی A20) و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه اصلی معرفی شده که هر کدام از این سه مدل به ترتیب ۱۰۵، ۱۲۰ و ۱۵۰ دلار قیمت دارند که بسیار مناسب و ارزان هستند.

نکته جالب آن است که بالاترین نسخه این مدل (۴+۶۴ گیگابایتی) با گلکسی A10 که ارزان‌ترین مدل سری گلکسی A محسوب می‌شود و به دوربین اصلی تکی و حافظه رم ۲ گیگابات مجهز است، قیمتی مشابه دارند. این مدل با اندروید ۹ و رابط کاربری MIUI 10 عرضه خواهد شد و به باتری ۴ هزار میلی‌آمپری با شارژ ۱۰ واتی نیز مجهز شده است. گفتنی است؛ این مدل در ۲۷ آوریل در بعضی از کشور‌ها عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت سرویس سلامت HealthVault را غیرفعال می‌کند 


انتهای پیام/

مشخصات گوشی شیائومی ردمی ۷

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.