سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاگردان میثاقیان درصدد فرار از منطقه سقوط

نتایج هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال به گونه‌ای رقم خورد که استراحت خونه به خونه در این هفته، تاثیر چندانی بر جایگاه این تیم در جدول نداشت و شاگردان میثاقیان تنها یک پله سقوط کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته سی ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، شهرداری ماهشهر مغلوب سرخپوشان پاکدشت شد تا همچنان در قعر جدول باقی بماند، شهرداری تبریز در سیرجان مقابل گل گهر صدرنشین شکست خورد و در رده پانزدهم جای گرفت. بازی تیم‌های کارون اروند و نود ارومیه در حالی که خرمشهری‌ها تا پایان نیمه اول از حریف خود پیش بودند در نهایت با برتری ۳ بر ۱ نود به پایان رسید و ارومیه ای‌ها با این پیروزی با سه امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به خونه به خونه، در رده دوازدهم قرار گرفتند.

با این تفاسیر خونه به خونه در صورت برتری در دیدار خانگی برابر نود ارومیه در چهارشنبه هفته جاری، می‌تواند ضمن تصاحب جایگاه این تیم، خود را تا حدودی از جمع تیم‌های قعرنشین جدا کند.

همچنین کارون اروند دیگر تیم پایین جدولی که یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر است، باید گل ریحان رده چهارمی را در خانه شکست دهد.

تنها چهار هفته تا پایان لیگ آزادگان باقی مانده و برای حداقل شش تیم امکان سقوط به دسته پایین‌تر وجود دارد.


انتهای پیام/

 

وضعیت تیم‌های لیگ دسته یک

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.