ملوان در کرمان موفق شد در برابر میزبان قدرتمند خود یک امتیاز با ارزش بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ملوان با متوقف کردن مس مانع ادامه یافتن تلاش این تیم برای صعود در کرمان شد.

محمد احمدزاده بعد از تساوی خارج از خانه برابر مس کرمان گفت: ما با مشکلات زیادی که داریم به کرمان رفتیم. با کمک یکی از شرکت‌های تاجر منطقه بلیت پرواز برای ما تهیه شد و منطقه آزاد و چند فعال تجاری، مخارج ملوان را برای اسکان در کرمان تامین کردند و با ۱۵ بازیکن و ۳ کادر به کرمان آمدیم، ماساژور ها، اعضای کادر پزشکی و حتی سرپرست تیم هم به دلیل مشکلات مالی همراه ما نبودند. مدافعین میانی ما محروم و مصدوم بودند و بازیکن تخصصی در این پست نداشتیم، ۳ بازیکن ۱۷ ساله تا آخر بازی در زمین حضور داشتند، دروازه بان ما حتی رده امید را هم ندیده بود.

احمدزاده ادامه داد: بچه‌ها جوان هستند و برخی از آن‌ها در پست غیر تخصصی خود بازی کردند و این کار را برای ما سخت می‌کرد. شرایط فنی قابل مقایسه‌ای با مس نداشتیم، این تیم بازیکنان خوبی دارد که سعی می‌کردند با توپ‌های بلند به دروازه ما نزدیک شوند. اما مبین عشایر یکی از بهترین روزهایش را گذراند و جا دارد از او تشکر کنم که از دروازه مان به خوبی محافظت کرد. بازیکنان دفاعی ما هم عالی کار کردند و عملکردی بی نقص داشتند.

وی درباره داوری گفت: داور در نتیجه تاثیری نداشت و ایرادی نمی‌شود به قضاوت داور بازی گرفت.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که چرا مس با وجود شرایط مالی مناسب، فراهم بودن زیر ساخت‌ها و امکانات خوب موفق نمی‌شود، گفت: بدتان نمی‌آید؟ شما باید از بازیکنان بومی استفاده کنید، هیچ وقت این اتفاق در کرمان رخ نداده است، تیم‌هایی که پول دارند به دنبال خرید بازیکن هستند. به نظرم برای تیم‌هایی مانند مس و ملوان زود است که با این شرایط به لیگ برتر بروند، مس باید از بازیکنان جوان خودش کمک بگیرد و روی پایه‌ها کار کند. ما یک پنجم امکانات این تیم را هم نداریم و حسرت امکانات این تیم را می‌خوریم.

انتهای پیام/

اظهارات احمدزاده پس از دیدار برابر مس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار