سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ اکیپ بازرسی عملکرد اصناف دلگان را ارزیابی کردند

فرماندار دلگان گفت: ۴ اکیپ بازرسی و نظارتی عملکرد اصناف و بازاریان این شهرستان را مورد پایش و ارزیابی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعی  افزود: بازدید همزمان ۴ تیم بازرسی ستاد تنظیم بازار از اصناف دلگان با حضور همکاران تعزیرات استان و بازرسین صنعت معدن و تجارت استان و نمایندگان فرمانداری، اماکن، بهداشت با محوریت صنعت معدن و تجارت دلگان انجام شد.

شجاعی گفت: در سال قبل با برخورد‌های قاطع و حضور فعال بازرسان در صحنه‌های نظارتی و کنترل و پایش روزانه بازار توانستیم با معضلات گرانی و کمبود کالا‌های اساسی مقابله و نیاز‌های مردم را با شرایط آسان و کیفی تامین کنیم.

فرماندار دلگان ادامه داد: پلمب و تعطیل و جریمه نقدی کردن واحد‌های صنفی متخلف در کنار تشدید برنامه‌های نظارتی طی سال قبل و ایام نوروز امسال توانست به حل بخش بزرگی از مشکلات مردم کمک کند و این تاثیرگذاری را در رضایت مردم مشاهده کردیم و امسال نیز همان برنامه‌های قاطعانه پایش و کنترل بازار را در دستور کار داریم.

شجاعی اظهار کرد: بهره گرفتن از توان و ظرفیت و تجربه بازرسان و ناظران توانمند تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن و تجارت استان طی امسال به خوبی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف خدمت رسانی به مردم کمک کند و قطعا با حضور موثر در صحنه می‌توانیم با متخلفان برخورد و اصناف منصف را نیز تشویق نمائیم.

انتهای پیام/گ

ارزیابی عملکرد اصناف دلگان در نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.