سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت در همدان‌

بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به شکل کتبی از ۲۷ فروردین ماه در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخش کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش دانشگاهی ۲۷ فروردین‌ ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به شکل سراسری در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌ شود.

در بخش کتبی(معارف قرآنی و سیره معصومین) سؤالات به شکل تستی و تشریحی خواهد بود و تعداد سؤالات در مرحله دانشگاهی در بخش تستی۵۰ سؤال و در بخش تشریحی ۲ سؤال خواهد بود و در مرحله سراسری تعداد سؤالات در بخش تستی ۵۰ سؤال و در بخش تشریحی ۴ سؤال است. هر سؤال تستی ۳ نمره داشته و به ازاء هر سه پاسخ نادرست، یک پاسخ درست حذف خواهد شد.

در هر رشته حد ‌نصاب لازم جهت راهیابی به مرحله سراسری کسب نمره حداقل ۱۲۰ از ۱۵۰ نمره سؤالات تستی خواهد بود، اولویت در رتبه بندی متسابقان با توجه به سؤالات تستی است و در صورت به تساوی رسیدن امتیاز دو یا بیش از دو نفر از شرکت کنندگان در هر رشته، سؤالات تشریحی تصحیح خواهد شد، ضمناً چنانچه پس از تصحیح سؤالات تشریحی باز هم امتیازات دو یا بیش از دو نفر از شرکت‌کنندگان یکسان باشد، تعیین رتبه برتر پس از اخذ آزمون کتبی مجدد و یا شفاهی صورت می‌پذیرد.

سهمیه هر دانشگاه در هر رشته برای معرفی به مرحله سراسری در بخش کارکنان و دانشجویان به ازاء هر ۵۰ نفر ثبت نام‌ کننده در آزمون یک نفر و در بخش اساتید به ازاء هر ۵ نفر ثبت نام ‌کننده در آزمون یک نفر مشروط به کسب حد ‌نصاب مربوطه است. آزمون مرحله سراسری در روز سه‌ شنبه، ۲۷ فروردین‌ ماه ‌رأس ساعت ۱۱ صبح بطور همزمان و منطقه ‌ای در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.

درباره مطالب پیش‌ بینی نشده در این آیین نامه، تصمیم‌ گیری دبیرخانه دائم جشنواره، با رعایت اصول حاکم بر آیین‌ نامه، نافذ است.

ثبت نام در این بخش از جشنواره تا ۲۷ فروردین‌ ماه ادامه دارد، علاقه ‌مندان برای ثبت نام می‌ توانند به نشانی http://quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

آزمون کتبی جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی همدان‌ برگزار می شود

 

برچسب ها: قرآن و عترت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.