سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدارحمی مطرح کرد؛

حل مشکل استخر آزادی ظرف ۴۸ ساعت آینده

مربی پایگاه قهرمانی واترپلو گفت: مشکل استخر آزادی ظرف ۴۸ ساعت آینده حل می‌شود.

 هومن خدارحمی مربی پایگاه قهرمانی واترپولو در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به اتفاقات اخیر اهالی شنا تصمیم داشتند به نشانه اعتراض  مقابل درب غربی ورزشگاه آزادی جمع شوند، اما به ما اطلاع دادند رضوانی رئیس فدراسیون در وزارت ورزش و جوانان با سلطانی فر و داورزنی در حال رایزنی است و آن‌ها به رضوانی قول مساعد دادند تا این مشکل تا ۴۸ ساعت آینده حل شود. این جلسه بین فدراسیون، شرکت تجهیزات توسعه و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی گفت: ۳ رشته شنا، شیرجه و واترپلو در استخر قهرمانی آزادی تمرین می‌کردند و می‌توان گفت: تمرین ۵۰۰ ورزشکار تعطیل شده است. متاسفانه حراست ورزشگاه آزادی اجازه ورود ورزشکاران را به سالن استخر نمی‌دهد. از روز ۵ فرودین ماه تیم ملی شنا اردوی خود را جهت آماده سازی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و قهرمانی آسیا آغاز کرده بود.

ملی پوش سابق تیم ملی واترپلو اظهار کرد: شرکت تجهیزات و توسعه پس دیدن حساسیت‌ها نسبت به بخش خصوصی می‌خواهد استخر آزادی را به نجات غریق واگذار کند. نجات غریق زیر مجموعه‌ای از شنا است و وظیفه آن‌ها نجات افراد است. در استخر دارای عمق ۷ متر نمی‌توان نجات غریق پرورش داد. استخر آزادی تنها استخر استاندارد فدراسیون جهانی است که می‌توان در آن مسابقات بین المللی برگزار کرد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که رئیس فدراسیون نجات غریق نیز حمایت خود را از فدراسیون شنا اعلام کرده است.

وی در پایان عنوان کرد: استخر آزادی  متعلق به خانواده شنا است و این واگذاری به ضرر تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو است. نباید با یک حرکت عجیب و اختلاف بین مدیران ورزشی از پیشرفت این رشته جلوگیری کرد.


بیشتر بخوانید:

رضوانی: وزیر بهترین تصمیم را می‌گیرد

سمیع‌زاده: درآمدزایی از استخر آزادی اشتباه است/ سیاست وزارت ورزش حفظ استخر قهرمانی برای فدراسیون است

رضوانی: ساختار استخر آزادی قهرمانی است/ مشکل استخر آزادی با کمک وزارت ورزش و جوانان حل می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از واگذاری سالن استخر آزادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.